تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار بسیج جامعه زنان شهرستان کوهبنان با فرماندار

 همت بسیج جامعه زنان شهرستان کوهبنان جمعی از بانوان بسیجی با فرماندار دیدار کردند.

بانوان بسیجی شهرستان کوهبنان با دکتر توکلی فرماندار شهرستان کوهبنان دیدار و پیرامون مسائل ومشکلات حوزه ی زنان وخانواده و بررسی راه های فرهنگی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی وفرهنگی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از اشاعه فرهنگ غرب و بی بندوباری بحث و گفتگو کردند.

عفاف و حجاب یکی ازدست آوردهای مهم انقلاب است و با رعایت آن انسان میتواند به جایگاه رفیع  برسد ، برای دستیابی به جامعه سالم قانون حجاب و عفاف که در اسلام برای آن سفارشات زیادی شده با رعایت و محافظت از آن در زندگی خانوادگی موجب استحکام خانواده و ارتقا جایگاه آن در جامعه می شود .

همچنین در این دیدار ضمن ارائه گزارشی در مباحث مختلف و مرتبط با بانوان در خصوص مشکلات بانوان بی‌سرپرست درزمینه اشتغال بحث و تبادل نظر گردید. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار بسیج جامعه زنان شهرستان کوهبنان با فرماندار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..