تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویجیاتو: معرفی بازی موبایلی Fortnite؛ یکی از برترین عناوین بتل رویال موبایلی

اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های اکشن – بتل رویال موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی اندرویدی Fortnite همراه ویجیاتو باشید.

همه ما کم و بیش با دنیای بازی‌های دوست داشتنی بتل رویال آشنایی داریم. بازی‌هایی که درست از همان روزهای اولیه انتشارشان؛ بقدری محبوب شدند که صنعت بازی‌های ویدیویی را دست‌خوش تغییرات بسیاری کردند. بازی‌های بتل رویال درست مانند یک سونامی بزرگ؛ مسیرشان را از میان بازی‌ها و عناوین مختلف پیدا کردند و طولی نکشید که این بازی‌ها تبدیل به چیزهایی شدند که ابدا کسی انتظارشان را نداشت. سال‌هاست که بازی‌های بتل رویال تبدیل به بخشی جدایی ناپذیر از دنیای بازی‌های ویدیویی شده‌اند و نمی‌توان به همین راحتی حضور دلگرم‌کننده این بازی‌ها را نادیده گرفت. به هرحال هرچه که باشد، صحبت از یکی از برترین سبک‌های تاریخ صنعت ویدیوگیم است.

شرایط بقدری برای بازی‌های بتل رویال خوب و جذاب پیش می‌رفت که بازی‌سازهای بزرگی مانند یوبیسافت و یا حتی استودیوی اکتیویژن؛ به سراغ این سبک از بازی‌ها رفتند و تلاش کردند که بازی‌های خاص و مورد احترام خودشان را بسازند. استودیوهای مختلفی در طی چندین سال اخیر تلاش کرده‌اند که نمایندگانی مورد احترام برای دنیای بازی‌های بتل رویال بسازند و همچنین یکی از دلایلی که عناوین بتل رویال تا به این اندازه جذاب‌اند، این است که این بازی‌ها ابدا محدود به المان‌هایی ساده نیستند. شما می‌توانید بازیتان را در دوران جنگ‌های صلیبی بسازند و گاهی نیز می‌توانید تبدیل به بتل رویال در دنیایی پساآخرالزمانی شوید. در دنیای بازی‌های بتل رویال تقریبا همه‌چیز به میزان خلاقیت شما بستگی دارد.

مطلب پیشنهادی:بازی Stronghold Kingdoms؛ جنگ‌های صلیبی روی موبایل!شاهکاری کمترشناخته‌شده از استودیوی Firefly بازی Stronghold Kingdoms؛ جنگ‌های صلیبی روی موبایل!

بازی Stronghold Kingdoms؛ جنگ‌های صلیبی روی موبایل!

در این بین نیز بتل رویال‌های موبایلی روز به روز درحال پیشرفت هستند و می‌توان به این بازی‌ها احترام گذاشت. سونامی بزرگی که بازی‌های بتل رویال در سال ۲۰۱۷ شروع کردند، پایانی نداشت و پلتفرم موبایل را نیز درگیر کرد. بطوری که عناوین بتل رویال امروزه روی پلتفرم موبایل جزو محبوب‌ترین و پرطرفدارترین عناوین ویدیویی به شمار می‌روند و ما نیز شاهد انتشار بازی‌های بتل رویال بزرگی برای پلتفرم موبایل هستیم. منتهی سوال اصلی اینجاست که برترین بازی بتل رویال موبایلی کدام است و آیا می‌توان انتظارات بالایی از این بازی‌ها داشت؟ یا صرفا باید بیخیالشان شد؟

معمولا وقتی صحبت از بازی‌های بتل رویال موبایلی می‌شود، عناوینی چون کال آف دیوتی موبایل و پابجی موبایل جزو اولین چیزهایی هستند که به ذهنمان می‌رسند. هرچند که در طی چندماهه گذشته عناوینی چون Apex Legends Mobile نیز به دنیای بتل رویال‌های موبایلی اضافه شده‌اند، اما با این‌حال دنیای بازی‌های بتل رویال موبایلی داغ‌تر از همیشه دنبال می‌شود. روزانه ما بازی‌هایی را می‌بینیم که شاید چندین سال گذشته ابدا کسی تصورش را هم نمی‌کرد که روزی وارد دنیای پلتفرم موبایل شوند. منتهی همه‌چیز بسیار پیچیده‌تر از آن‌چیزی بود که بنظر می‌رسید و پلتفرم موبایل راه صد ساله را یک شبه طی کرد.

باید اعتراف کرد که بازی‌های بتل رویال امروزه به بلوغی دلگرم‌کننده رسیده‌اند. فکر می‌کنم که شما نیز با من هم عقیده باشید که بازی Fortnite جزو برترین عناوین بتل رویال تاریخ است که طرفداران به شدت زیادی نیز دارد. استودیوی ایپک گیمز پس از موفقیت پابجی نسخه پی‌سی؛ Fortnite را در سال ۲۰۱۷ برای کنسول‌های نسل هشتمی و کامپیوترهای شخصی و همچنین نینتندو سوئیچ منتشر کرد. این بازی یک قدم رو به بزرگ در دنیای بازی‌های بتل رویال بود. منتهی محبوبیت بازی Fortnite استودیوی اپیک گیمز را مجاب کرد که در سال ۲۰۱۸ پورت موبایلی این بازی را پس از مدت‌ها انتظار راهی پلتفرم موبایل کند.

مطلب پیشنهادی:سفری به دل Assassin’s Creed Identity؛ شاهکاری موبایلی از یوبیسافتروزی روزگاری، بازگشت فرنچایزی شاهکار سفری به دل Assassin’s Creed Identity؛ شاهکاری موبایلی از یوبیسافت

سفری به دل Assassin’s Creed Identity؛ شاهکاری موبایلی از یوبیسافت

Fortnite یک بازی بتل رویال دوست داشتنی بود که پای المان‌های ساخته و ساز را به دنیای خودش نیز باز کرده بود. این بازی برخلاف بسیاری از بازی‌های بتل رویال شناخته‌شده، چندان کاری با استانداردهای روز این بازی‌ها نداشت و قوانین خودش را داشت. چیزی‌که Fortnite خاص می‌کرد، همین جاه‌طلبی این بازی بود که باعث متفاوت‌تر شدن این بازی بتل رویال نسبت به دیگر عناوین می‌شد. این بازی طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد به لطف لایو ایونت‌ها و آپدیت‌های فوق‌العاده خودش شناخته می‌شد. هرچند که اختلافات میان اپیک گیمز و اپل باعث حذف شدن این بازی از روی مارکت‌های رسمی شدند، اما با این‌حال شما همچنان می‌توانید Fortnite را با استفاده از سایت رسمی اپیک گیمز روی اندروید دانلود کنید و به سراغ این بازی بتل رویال دوست داشتنی بروید.

این بازی داستان چندان مشخصی ندارد. البته ما در هر سیزن شاهد اتفاقات و رویدادهای خاصی هستیم که به صورت داستان بازی روایت می‌شوند. منتهی نباید انتظارات بالایی از بخش داستانی این بازی داشت. به هرحال کمتر کسی به خاطر بخش داستانی به سراغ بازی‌های بتل رویال می‌رود و Fortnite نیز از همین قاعده پیروی می‌کند. با این‌حال؛ چندان نباید این بازی موبایلی را در بخش داستانی جدی بگیرید و Fortnite پتانسیل‌هایش را در بخش گرافیک و گیم‌پلی خودش به رخ می‌کشد و همه‌چیز در این قسمت‌ها برایتان شگفت‌انگیز کرده است.

برای اجرای بازی موبایلی Fortnite شما نیاز به دسترسی به اینترنت دارید

در بخش گیم‌پلی فورتنایت علی‌رغم هسته بتل رویالی که دارد، بسیار متفاوت‌تر از دیگر عناوین موبایلی است. شما باید به همراه ۱۰۰ بازیکن دیگر در جزیره‌ای بزرگ برای بقا تلاش کنید. برخلاف دیگر بازی‌ها شما باید آیتم مورد نیازتان را از داخل چست‌ها پیدا کنید. در پورت موبایلی بازی Fortnite خبری از بخش Save the World نیست و تنها بتل رویال این بازی دردسترس است. این بازی گیم‌مودهای متنوعی نیز دارد که هرکدامشان به اندازه خودشان جذاب‌اند. برای مثال بخش Creative این بازی؛ مپ‌های را در اختیارتان قرار می‌دهد که توسط دیگر بازیکن‌ها ساخته شده‌اند و شما می‌توانید چالش‌های این مپ‌ها را به پایان برسانید.

مطلب پیشنهادی:معرفی بازی Crab Game – بازیِ نه چندان مرکب!ساده، رایگان، کم حجم معرفی بازی Crab Game – بازیِ نه چندان مرکب!

معرفی بازی Crab Game – بازیِ نه چندان مرکب!

منتهی اصلی‌ترین دلیلی که این بازی را تا به این اندازه خاص کرده، این است که بازی Fortnite از سیستم ساخت و ساخت منحصری به فردی پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید دیوار، پله و یا حتی سقف بسازید و از خودتان در مقابل دشمنان دفاع کنید. محتوای بازی روز به روز درحال ارتقا و آپدیت شدن است و برای همین، همیشه چیز جدیدی برای تجربه کردن در دنیای این بازی حضور دارد. تنوع سلاح‌های بازی خوب است و ابدا شما مجبور به تجربه یک بازی واقع‌گرایانه نخواهید بود. تفنگ‌های بازی در ۵ دسته طبقه‌بندی شده‌اند که هرکدامشان رفته رفته قوی‌تر می‌شوند.

یکی از عمده ایراداتی که به پورت موبایلی این بازی وارد بود، این است که Fortnite چندان عملکرد خوبی در بهیه‌سازی بازی نداشته است. متاسفانه شما برای اجرای درست این بازی نیاز به سخت‌افزار قدرتمندی دارید. منتهی اگر این ایراد را فاکتور بگیریم؛ این بازی در بخش طراحی کنترلرهایش بسیار عالی عملکرده است. بطوری‌که کمتر بازی موبایلی را می‌توان پیدا کرد که به این اندازه عالی باشد. هرچند که پورت موبایلی این بازی نیاز به کار دارد، اما هنوز هم می‌توان انتظار یک بازی خوب را داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویجیاتو: معرفی بازی موبایلی Fortnite؛ یکی از برترین عناوین بتل رویال موبایلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..