تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جاعلان سند نمره کار خودرو در دام پلیس قم

سردار بهادر اسماعیلی گفت: با اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قم مشخص شد افرادی با خرید خودرو‌های گران قیمت مدل پایین در مزایده‌ها و اخذ گذر موقت برای انتقال آن‌ها به کشور‌های همسایه نسبت به سند نمره کردن این خودرو‌ها اقدام می‌کنند، بنابراین موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

او در ادامه با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته از دستگیری سه جاعل و کشف ۲ دستگاه خودرو بنز ۲۴۰ c و یک دستگاه خودرو موهاوی خبر داد و گفت: با بررسی کارشناس مشخص شد موتور و سیلندر خودرو‌ها کاملا تعویض و شماره اصلی بر روی آن‌ها هک شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم با بیان این‌که کارشناسان ارزش خودرو‌های توقیفی را در مجموع ۳۲ میلیارد ریال اعلام کردند، تصریح کرد: از متهمان تحقیق و پرونده به سازمان تعزیرات به عنوان مرجع رسیدگی کننده ارسال شده است.

اسماعیلی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از نگهداری کالا‌های قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی استان اطلاع داده تا در اسرع وقت نسبت به برخورد قانونی با متخلفان اقدام شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جاعلان سند نمره کار خودرو در دام پلیس قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..