تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از رقم انتقال ستاره سرخ پوشان غافلگیر نشدم

اگرچه در ابتدا برخی معتقد بودند پرداخت ۸۰ میلیون یورو به بنفیکا برای انتقال داروین نونیز به لیورپول رقم هنگفتی محسوب می‌شود، اما این ستاره جوان در همین مدت کوتاه خودش را ثابت کرده و در ترکیب مرسی سایدی‌ها عملکرد خوبی داشته است. در آستانه تقابل امشب کریستال پالاس و لیورپول، پاتریک ویرا به تمجید از عملکرد این بازیکن پرداخته و مدعی شد داروین نونیز مهاجم کاملی در دنیای فوتبال محسوب می‌شود.

پاتریک ویرا گفت: "ما بازی‌های فوتبال در سراسر اروپا را تماشا می‌کنیم و همه مسابقات را زیر نظر داریم. داروین نونیز در تیم قبلی‌اش بارها موفق به گلزنی شده و به‌عنوان یک مهاجم خطرناک شناخته شده بود. بازیکنان پالاس نیز چیزهای زیادی درباره او می‌دانند. نونیز می‌تواند پشت مدافعان تیم حریف حرکت کرده و نظم دفاعی آنها را به‌هم بریزد. او به مدافعان زمان زیادی برای بازی کردن با توپ نمی‌دهد و در مجموع داروین نونیز یک مهاجم جنگنده، مصمم و سخت‌کوش به‌شمار می‌آید.

این بازیکن از ویژگی‌های یک مهاجم میانی مدرن برخوردار است که واقعا هم می‌تواند خوب دفاع کند و هم در زمین به‌شدت تلاش می‌کند. اما داروین نونیز در عین حال قادر است به سمت پشت مدافعان حریف نیز حرکت کرده و دروازه را باز کند. قیمت انتقال دارین نونیز باعث تعجب من نشد، زیرا او یک مهاجم کامل در دنیای فوتبال به‌شمار می‌آید."

بیشتر بخوانید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از رقم انتقال ستاره سرخ پوشان غافلگیر نشدم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..