تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Flat Pie – Icon Pack 6.0 – آیکون پک متریال دیزاین الهام گرفته از اندروید 9

Flat Pie – Icon Pack v6.0 – اپلیکیشن آیکون پک متریال دیزاین الهام گرفته از اندروید 9
نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 1.99 دلار

Flat Pie – Icon Pack عنوان یک آیکون پک متریال دیزاین و الهام گرفته از اندروید 9 می باشد که توسط FL Design توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. اندروید نیز همانند هر سیستم عامل دیگری دارای چندین نسخه متنوع می باشد. توسعه دهندگان در هر نسخه از اندروید تلاش می کنند که نقص ها را برطرف نموده و نقاط قوت را افزایش دهند. یکی از اصلی ترین نقاط قوت اندروید پای یا همان اندروید 9 آیکون های زیبایش می باشد. آیکون هایی که نمونه آن را در دیگر نسخه های اندروید نمی توان دید و بسیاری از کاربران علاقه به استفاده از آن ها را دارند. با این وجود بسیاری از توسعه دهندگان در تلاش اند که طرح هایی مشابه نماد های اندروید pie را در اختیار کاربران قرار دهند. یکی از بهترین آیکون پک های طراحی شده بر اساس نماد های اندروید 9 برنامه Flat Pie – Icon Pack می باشد که شما را به بعدی جدید از شخصی سازی اینترفیس انتقال می دهند. بیش از 2500 آیکون گوناگون در دل این استارت اپ جای دارد که هر کدام شان با دقتی فوق العاده طراحی شده و از بهترین پالت های رنگی بهره می برند. برای استفاده از این آیکون پک تنها کافی است آن را نصب نموده و فرآیند شخصی سازی را با لمس یک گزینه آغاز کنید. همان طور که می دانید نرم افزار های شرکت اف ال دیزاین از بهترین و برترین لانچر ها پشتیبانی می کنند که همین موضوع یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت اپ های این شرکت به شمار می رود. اگر در هنگام فعال سازی برنامه نتوانستید نماد دلخواه تان را بیابید تنها کافی است درخواست ساخت آن را برای توسعه دهنده ارسال کنید تا در آپدیت های بعدی شاهد حضور آیکون دلخواه تان باشید. به روز رسانی های مکرر و دائمی کمک می کنند که جذابیت رابط کاربری را حفظ کرده و به طور منظم تنوعی دلچسب را احساس نمایید. محیط نرم افزار بسیار ساده بوده و مبتدی ترین کاربران نیز قادر به استفاده از آن هستند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Flat Pie – Icon Pack اندروید :

دسترسی به مجموعه ای از آیکون پک های متریال دیزاین و الهام گرفته از اندروید 9 بیش از 2500 آیکون متنوع و گوناگون در محیطی زیبا و در عین حال ساده فرآیند فعال سازی آسان تنها با لمس یک گزینه ارسال درخواست ساخت آیکون دلخواه خود برای توسعه دهنده آپدیت های مکرر و منظم برای دسترسی داشتن به نماد هایی جدید پشتیبانی از لانچر های پر طرفدار و محبوب اندرویدی چندین آیکون داینامیک برای تقویم ها

اپلیکیشن Flat Pie – Icon Pack با بهره مندی از امکانات و قابلیت های خاص خود توسط توسعه دهنده اش با قیمت 1.99 دلار منتشر و امتیاز 4.7 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است. بهتر است هم اکنون این آیکون پک بی نظیر را از سرور های پر سرعت وب سایت فارسروید دریافت نموده و جلوه ای خاص به نمایشگر اسمارت فون اندرویدی تان ببخشید.

Flat Pie - Icon Pack

تغییرات نسخه 6.0 55 new requested icons added. Some Icons Fixed. More icons requested coming soon.

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Flat Pie – Icon Pack 6.0 – آیکون پک متریال دیزاین الهام گرفته از اندروید 9»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..