تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«باد سوار» به صداگذاری رسید

«باد سوار» که ادامه ی فیلم «بچه های جسور» است به مرحله صداگذاری رسید

حجت الله سیفی، کارگردان در گفتگو با خبرنگارحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت فیلم، «بچه های جسور 2» اظهار داشت: تدوین این اثر به پایان رسیده و کار صداگذاری آن آغاز شده است و کار های کامپیوتری فیلم نیز، رو به اتمام است.

وی ادامه داد: اولین اکران این اثر، در جشنواره خواهد بود، اما هنوز مشخص نیست که اولین نمایش آن در جشنواره کودک و نوجوان است یا در جشنواره های خارجی.

سیفی اظهار داشت: این فیلم تا بهمن ماه آماده نمایش خواهد شد و نام آن «باد سوار» است.

این کارگردان در خصوص موضوع فیلم، گفت: موضوع فیلم، زندگی نوجوانی است که در جریانی وارد یک دنیا خیالی شده و به سرزمین های تخیلی سفر کرده و به افراد ساکن آن دنیا کمک می کند که شیاطین مانع این نوجوان می شوند اما او به تلاش خود ادامه می دهد.

بازیگران این اثر عبارت اند از : نیما شاهرخ شاهی، جلیل فرجاد، لیلا بوشهری؛ امیر سیفی و جمعی بیست نفره از افراد کوتوله.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««باد سوار» به صداگذاری رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..