تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجوز فعالیت ۱۲۰ موکب در ایلام صادر شده است/ فعالیت موکب ها در استان از ۱۵ شهریور آغاز می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج، دبیر کمیته مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی استان ایلام، شامگاه یکشنبه(۲۳ مرداد) در نشست کمیته اطلاع رسانی و مستند سازی ستاد اربعین حسینی استان یا حضور دکتر امامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، اظهار کرد: این کمیته یکی از کمیته های مهم ستاد اربعین حسینی استان است.

حجت الاسلام« علی چراغی پور»  تصریح کرد: با توجه به اینکه پیش بینی می شود قریب به پنج میلیون نفر در راهپیمایی اربعین حسینی حضور داشته باشند امسال کمیته مشارکت های مردمی به صورت مجتمعی موکب ها را دایر کرده و از ورودی چرداول دو موکب به صورت مجتمعی در راستای خدمات رسانی به زوار فعالیت خواهند داشت.

وی ابراز کرد:  برای موکب های سه راهی کارزان و کارخانه سیمان ایلام، دپو و توزیع  بیش از ۱۵ میلیون آب معدنی پیش بینی شده است که این موکب ها از ۵ شهریور ماه فعالیت خود را به عنوان اولین موکب در اربعین حسینی در استان آغاز خواهد کرد.

دبیر کمیته مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی استان ایلام گفت: همچنین در محل تونل های دوقلو مسیر ایلام به مهران هم موکب هایی به صورت تجمیعی دایر می شود و در راستای تاکیدات نماینده ولی فقیه تمام این موکب ها با همکاری کمیته فرهنگی ستاد اربعین استان، فضای نمازخانه خواهند داشت.

چراغی پور بیان کرد: در شهر مهران نیز ۱۳ استان به عنوان استان های معین با برپایی موکب برای خدمات رسانی به زوار حضور خواهند داشت و ضمن اینکه ظرفیت عظیم ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و آستان قدس رضوی فعالیت های خود را  در زمینه خدمات رسانی به زوار خواهند داشت.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط گرمای هوا، امسال موسسه حضرت خدیجه(س) استان قم نیز اقدام به ایجاد تونل هوای خنک در پایانه مرزی مهران خواهد کرد، افزود: مسجد عتبات عالیات در میدان اربعین پایانه مرزی مهران نیز افتتاح می شود و در راستای خدمات رسانی ویژه به زوار فعالیت خواهد کرد.

دبیر کمیته مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی استان ایلام گفت: در شهرستان دهلران از سه راهی دشت عباس نیز موکب دایر می شود و در شهرستان ملکشاهی و گنید پیرمحمد هم موکب هایی برقرار می شود و در شهرستان های آبدانان و دره شهر هم موکب ها دایر  خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تا کنون قریب به ۱۲۰ پروانه موکب در استان صادر شده است که سه موکب در کربلا خدمات رسانی خواهند داشت، خاطرنشان کرد: موکب های استان از ۱۵ شهریور ماه فعالیت خود را برای خدمات رسانی به زوار آغاز خواهند کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجوز فعالیت ۱۲۰ موکب در ایلام صادر شده است/ فعالیت موکب ها در استان از ۱۵ شهریور آغاز می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..