تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات دختر5ساله از دست گروگانگیران

نجات دختر5ساله از دست گروگانگیران

جامعه > حوادث - ایران نوشت:غروب روز بیست و هفتم آذرماه پدر 32 ساله این کودک که از اتباع خارجی است، سراسیمه به پلیس 110 خبر داد زن و مرد ناشناسی با یک خودروی پراید، دختر 5 ساله‌اش را ربوده و فرار کرده‌اند.


کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی تحقیقات گسترده خود را در این‌باره آغاز کردند. تحقیقات در حالی دنبال شد که آدم‌ربایان در تماس با خانواده دخترک و برای آزادی‌اش 12 میلیون تومان خواستند.با این حال ردزنی‌های اطلاعاتی کارآگاهان پلیس مشهد و شهرستان تربت جام ادامه یافت تا اینکه زن و شوهر جوانی به نام الهام و ابوالفضل به عنوان ربایندگان کودک شناسایی شدند.
مأموران پلیس شهرستان تربت جام نیز در اقدامی هماهنگ وارد عمل شدند، اما آدم‌ربایان که تبعه خارجی بودند، با احساس خطر از اینکه پلیس در یک‌قدمی‌شان است، پا به فرار گذاشتند اما دختر کوچولوی ربوده شده صحیح و سالم از چنگ آنها رها شد و به آغوش خانواده‌اش بازگشت. در حال حاضر تحقیقات گسترده‌ای برای دستگیری زن و مرد فراری و کشف علت و انگیزه آنها از ربودن کودک ادامه دارد.

47302




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات دختر5ساله از دست گروگانگیران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..