تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مربی پرسپولیس به یک دلیل با بازیکنان صحبت نکرد

پرسپولیس در شرایطی در چارچوب هفته اول لیگ برتر به مصاف ذوب‌آهن اصفهان رفت که در این بازی یحیی گل‌محمدی سرمربی سرخپوشان به علت محرومیت غایب بود و از روی سکو‌های ورزشگاه فولادشهر اصفهان تیمش را هدایت کرد. در همین خصوص گفته می‌شد که در این بازی اوسمار لاس ویرا دستیار برزیلی گل‌محمدی پرسپولیس را از کنار زمین کوچ می‌کند که البته این اتفاق هم رخ نداد.


در طول ۹۰ دقیقه این کریم باقری بود که به عنوان مربی پرسپولیس کنار خط حضور داشت و دستورات تاکتیکی را به بازیکنان تیمش منتقل می‌کرد. این در شرایطی بود که ویرا روی نیمکت پرسپولیس حاضر بود و تا آخر بازی کنار خط هم نیامد تا تحلیل‌های مختلفی از این اتفاق صورت بگیرد.


حالا گفته می‌شود دلیلی که باعث شد ویرا کنار خط نیاید بحث ارتباط گرفتن و صحبت کردن با بازیکنان بوده است. از آنجایی که روز نیمکت پرسپولیس مترجم اختصاصی حضور نداشت، مربی برزیلی هم کنار خط نیامد و در عوض در طول بازی با یحیی گل‌محمدی که از روی سکو‌ها نظاره‌گر بازی بود ارتباط داشت و دستورات تاکتیکی سرمربی سرخپوشان را به وسیله کریم باقری به تیم منتقل می‌کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مربی پرسپولیس به یک دلیل با بازیکنان صحبت نکرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..