تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام بزرگ حضور سردار سلیمانی در حلب به اعراب

به گزارش افکارنیوز،

الشرق الاوسط در ادامه افزود: «سردار سلیمانی با گشت زنی  در خیابان های حلب به کشورهای عربی عملا گفت که من در حلب شما کشورهای عربی را متحمل شکست سنگین کردم.»

این روزنامه وابسته به عربستان سعودی افزود: «حضور سردار سلیمانی در حلب ثابت کرد که هلال شیعی ایران در حال کامل شدن است. نفوذ ایران در حلب نشان داد که این کشور به راحتی جای پا در کشورهای عربی پیدا کرد.»

الشرق الاوسط ادامه داد: «ما اعراب بیچاره امروز ثمره همپیمانی های ضعیف خود را می بینیم و حتی در انقلاب هایمان نیز نتوانستیم منسجم عمل کنیم.»

این روزنامه افزود: «سردار سلیمانی با حضور اخیر خود در حلب نشان داد که ایرانی ها با روس ها و عرب های عراق و سوریه همپیمان است و توانسته است موفق عمل کنند ولی کشورهای عربی که همه از یک نژاد و خون هستند نتوانستند تا منسجم و متحد باشند و همواه دچار اختلاف و تفرقه هستند.»

رسانه های آمریکایی هم در این رابطه مدعی شده اند که سفر قاسم سلیمانی ژنرال ارشد و فرمانده نیروهای قدس سپاه به شهر حلب، نمایشی از رشد روزافزون نفوذ ایران در سوریه و بی توجهی به قطعنامه های بین المللی است.

 

طبق گزارش های منطقه ای و فیلم های موجود، سفر سردار سلیمانی با اقدامات حزب الله لبنان همزمان شده که درحال تقویت جایگاه خود در سوریه است و فقدان واکنش آمریکا دربرابر رفتارهای ایران، راه را برای تقویت حزب الله در سوریه باز کرده است.

 

 حضور علنی ایران در سوریه با عکس العملی از سوی دولت اوباما روبرو نشده است و  دیدار سلیمانی از سوریه نشان می دهد که ایران نگرانی درباره مواجه شدن با پیامدهای حضور نظامی خود در سوریه و حمایت از بشار اسد ندارد. 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام بزرگ حضور سردار سلیمانی در حلب به اعراب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..