تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعراض خاص یک چینی به آلودگی هوا در پکن

ساعت24-یک هنرمند چینی در اعتراض به شدت آلودگی در شهرهای جنوبی چین با شیوه خاصی اعراض و تلاش کرده که توجه عمومی را به این مسئله جلب کند.

به گزارش ساعت 24 لیوبولین می خواهد توجه همه را به مسئله آلودگی هوای چین جلب کند.او با پوشیدن یک لباس نارنجی و جسباندن 24 گوشی هوشمند به آن در گوشه و کنار شهر راه می رود و نقابی نیز به صورتش زده است.با این کار او گزارش های مستقیمی از شرایط هوای مناطقی را که با حرکت به آن ها رفته است در روی شبکه گوشی اش به نمایش می گذارد و به اشتراک می گذارد.او می گوید این شرایط از منظر انسانیت و توسعه انسانی و تاریخ یک فاجعه است.ماباید با این مشکل مقابله کنیم.بدون شک این مسئله موضوعی است که جامعه ما و نسل ما باید بر آن غلبه کند.من بعنوان یک هنرمند تصور می کنم که با انتشار تصاویر این مشکل به حل این مسئله کمک می کنم.چند روزی است که شهرهای جنوبی چین با مشکل آلودگی شدید هوا روبرو هستند.مقامات دولتی از شهروندان خواسته اند که از خانه خارج نشوند و دستور داده اند ه ارخانه ها تعطیل کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعراض خاص یک چینی به آلودگی هوا در پکن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..