تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسی طرح ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش با حضور رئیس سازمان اداری و استخدامی

رضا حاجی‌پور در تشریح دستورکار امروز کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، عنوان کرد: نشست امروز کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با حضور میثم لطیفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی و جلال محمودزاده طراح یکی از طرح های ساماندهی، تامین و تربیت نیروی انسانی آموزشی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی افزود: در این نشست مشترک رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور به بیان نقطه نظرات خود پرداخت و اعضای کمیسیون نیز در پاسخ به وی بر ضرورت تأمین نیازهای آموزش و پرورش تأکید داشتند.

وی یادآور شد: تأکید اعضای کمیسیون بر ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش از نیروهای فعال در آموزش و پرورش اعم از نیروهای حق التدریس، خرید خدمات آموزشی، پیش دبستانی، نهضت سواد آموزی و غیرانتفاعی بود و در همین راستا طرح ساماندهی، تامین و تربیت نیروی انسانی آموزشی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش تهیه شده است.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: در نشست امروز نیز مقرر شد ۲ طرح از کمیسیون در زمینه ساماندهی، تامین و تربیت نیروی انسانی آموزشی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش راهی صحن علنی مجلس شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسی طرح ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش با حضور رئیس سازمان اداری و استخدامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..