تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیولی: برای رساندن اینترمیلان به لیگ قهرمانان اروپا به این تیم آمدم

چهارشنبه، 1 دی 1395 ساعت 05:202016-12-21ورزشي

سرمربی تیم فوتبال اینترمیلان از برنامه هایش برای هدایت این تیم صحبت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری میزان، استفانو پیولی، سرمربی تیم فوتبال اینترمیلان در مورد برنامه هایی که در هدایت این تیم دارد اظهار داشت: من اینترمیلان را در اوضاع آشفته ای تحویل گرفتم و شرایطی در این تیم حاکم است که نتیجه گرفتن را سخت می کند.

وی افزود: با تمام مشکلات حاضر در تیم، من با امید به بهبود اوضاع به اینترمیلان آمدم و هدفم رساندن تیمم به لیگ قهرمانان اروپاست.

سرمربی اینتر در پایان گفت: خریدهای مهمی داریم ولی این خریدها برای زمستان نیست، ما برنامه های عمده نقل و انتقالاتمان را برای تابستان فصل آینده قرار دادیم و خبرهای خوبی برای هواداران خواهیم داشت.


کلید واژه ها: اینترمیلان - لیگ قهرمانان اروپا - اینتر - قهرمانان اروپا - لیگ قهرمانان - تیم فوتبال - برنامه - قهرمانان - فوتبال - اروپا - خبرگزاری - هواداران - تابستان - زمستان - مشکلات - آینده - گزارش - ورزشی - امید - هایی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیولی: برای رساندن اینترمیلان به لیگ قهرمانان اروپا به این تیم آمدم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..