تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ده زوج معلول به خانه بخت رفتند

ده زوج معلول به خانه بخت رفتند

استان‌ها > مازندران - به مناسبت ولادت نبی اکرم حضرت محمد (ص) ۱۰ زوج معلول با حضور دکتر سید سعید آرام مدیرکل بهزیستی مازندران روانه خانه بخت شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین مازندران از ساری ، به مناسبت ولادت نبی اکرم حضرت محمد (ص)جشن ازدواج ۱۰ زوج معلول با حضور دکتر سید سعید آرام مدیرکل بهزیستی مازندران ، قلندری معاون توانبخشی بهزیستی استان ، دکتر پورفاطمی معاونت اموراجتماعی بهزیستی استان ، مدیران استانی و شهرستانی ، اعضای شورای اسلامی شهر ساری و خانواده معلولان با همکاری جامعه معلولین استان مازندران در سالن هلال احمر ساری برگزار شد.
گفتنی است هر ساله زوج های معلول بسیاری با حمایت نهاد های دولتی به خصوص سازمان بهزیستی روانه خانه بخت می شوند.
و همچنین لازم به ذکر است که وجود سازمان بهزیستی به عنوان متولی این امر خیر، میتواند باعث دلگرمی عزیزان معلول شود و رنگ تازه ای به زندگی آنها بخشد.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ده زوج معلول به خانه بخت رفتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..