تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح اکتشاف نفت مغان از طرح های اولویت دار استان است

طرح اکتشاف نفت مغان از طرح های اولویت دار استان است

مجید خدابخش، استاندار اردبيل در دیدار با مدیر عامل شرکت مدیریت اکتشاف ملی نفت ایران که در تهران انجام یافت در خصوص میدان نفتی مغان گفت و گو کرد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از اردبیل؛ خدابخش در این دیدار با بیان این که بحث مطالعه نفت مغان از سابقه طولانی برخوردار است ، به ۴ بار دیدار خود با مدیریت اکتشاف نفت ملی ایران برای پیگیری نفت مغان تا قبل از برجام اشاره کرد و ادامه داد : اکنون که فضای بعد از برجام شرایط مثبتی را برای توسعه کشور فراهم آورده لازم است تکلیف این میدان نفتی هم که می تواند در شکوفایی اقتصادی منطقه ، بسیار موثر باشد تعیین شود .

وی با اشاره به اینکه استخراج نفت در مغان توسعه و رونق اقتصادی و اشتغالزایی را بدنبال خواهد داشت افزود: متاسفانه پیش از این اقدامی جدی برای اکتشاف نفت آن صورت نگرفته البته یک شرکت اوکراینی برای سرمایه گذاری اعلام آمادگی کرده بود و حتی رقمی نزدیک به پنج میلیون دلار هزینه کرد که با آغاز تحریم کار را رها شد. 

خدابخش طرح اکتشاف نفت مغان را از طرح های اولویت دار استان اعلام کرد و افزود: با اجرای این طرح تحول بزرگی در منطقه به لحاظ اشتغالزایی و جذب سرمایه صورت خواهد گرفت.

در این ملاقات، مهندس هندی مدیر عامل شرکت اکتشاف ملی نفت ایران هم از پیگیری های غیر رسمی برای آغاز به کار شرکت اوکراینی در این خصوص خبر داد .

وی گفت: در مکاتبه رسمی با شرکت مذکور اخطار داده شده که کار را مجددا آغاز کنند و در غیر این صورت ضمانت نامه های آن ها به اجرا گذاشته خواهد شد.

هم چنین مدیر عامل شرکت اکتشاف از مذاکره با سایر شرکت ها برای سرمایه گذاری در نفت مغان خبر داد .

در این نشست با پیشنهاد استاندار اردبیل قرار شد موضوع با تعدادی از شرکت های داخلی هم مطرح و برای سرمایه گذاری در نفت مغان ترغیب شوند.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح اکتشاف نفت مغان از طرح های اولویت دار استان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..