تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد فعالان شبکه‌های اجتماعی از حذف مطالب مربوط به فلسطین

به گزارش شبکه تلویزیونی راشا تودی؛

فعالان رسانه‌های اجتماعی از حذف مطالب مربوط به فلسطین در شبکه‌های اجتماعی آمریکایی فیس بوک و اینستاگرام انتقاد کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی راشا تودی؛ فعالان رسانه‌های اجتماعی از حذف مطالب مربوط به فلسطین در فیس بوک و اینستاگرام انتقاد کردند.

مجری گفت: فعالان حامی فلسطین از حذف تصاویر کودکی که در حملات اسرائیل به غزه در فلسطین کشته (شهید) شد از یک رسانه اجتماعی انتقاد کردند. این تصویر یک کودک پنج ساله فلسطینی بود که در حمله اسرائیل به غزه کشته (شهید) شد. فیس بوک و اینستاگرام این تصویر را حذف کردند.

وی افزود: این رسانه‌های اجتماعی اعلام کردند، این تصویر سانسور شده بود. ما می‌دانیم که این دختر در زمان حمله در حال بازی در خارج از منزل بوده است. برادر هفت ساله وی هم مجروح شده است. او نخستین قربانی جنگ اخیر در غزه بود. فیسبوک در گذشته هم محتوا‌های مربوط به فلسطین را حذف کرده بود. اسرائیل از واحد‌های سایبری خود به خاطر حذف محتوا‌های حامی فلسطین تمجید کرده است. مونا شتایه، فعال فلسطینی می‌گوید که صدا‌های فلسطینی‌ها خاموش شده است.

در ادامه، مونا شتایه فعال فلسطینی گفت: آن‌ها صدای فلسطینی‌ها را خاموش و انتشار مطالب آن‌ها را منع می‌کنند. مطالب ما به طور آنلاین سانسور می‌شود. آن‌ها تلاش می‌کنند که صدای ما را خاموش کنند. زمانی که ما با مخاطبان بین المللی صحبت می‌کنیم آن‌ها می‌گویند که می‌خواهند از وضعیت میدانی آگاه شوند. آن‌ها می‌خواهند که تصویری جامع از وضعیت موجود داشته باشند، زیرا مطالب موجود سانسور می‌شوند.

وی افزود: ما می‌خواهیم که ماجرای فلسطینی‌هایی را که در جریان این حملات کشته می‌شوند به اطلاع همگان برسانیم. رسانه‌های اجتماعی هم این مطالب را سانسور می‌کنند و این به معنای شرکت آن‌ها در خاموش کردن صدای ما است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد فعالان شبکه‌های اجتماعی از حذف مطالب مربوط به فلسطین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..