تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Merge Cafe 1.0.0 – بازی پازل-مدیریتی “طراحی دکور کافه” اندروید + مود

Merge Cafe – Restaurant decor v1.0.0 + Mod – بازی پازلی و سرگرم کننده “طراحی دکور کافه” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Merge Cafe – Restaurant decor – طراحی دکور کافه بازی سرگرم کننده و جالب دیگری از استودیوی ویتنامی CSCMobi Studios برای دستگاه های اندرویدی است که به شکل رایگان با قابلیت پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه شده است. این بازی در سبک پازل و از زیرمجموعه بازی های سبک ترکیب و ادغام (Merge) است. این استودیو پیش تر با عرضه بازی هایی مثل Zombie Defense – Plants War ، Plant Defense ، Hotel Marina و یا Cooking Travel به جمع سازندگان بازی های تفننی و سرگرم کننده موبایلی ملحق شده بود. بازی Merge Cafe – Restaurant decor نیز یکی دیگر از همین بازی هاست که با ایده ای ساده اما دوست داشتنی و جذاب طراحی شده است و فارسروید برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی آن را برای شما دوستان آماده سازی کرده است. در واقع باید گفت که این بازی در دو سبک مختلف ادغام (Merge) ، پازل (Puzzle) و مدیریتی (Management) عرضه شده است و به خوبی تلفیق جالبی از این سبک ها را در بازی می بینیم. ویژگی های متعددی در این بازی وجود دارند که سبب شده با یک بازی تکامل یافته و سرگرم کننده سر و کار داشته باشیم. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با این بازی زیبا آشنا کنیم.

Merge Cafe - Restaurant decor

Merge Cafe – Restaurant decor همانطور که گفته شد یک بازی پازلی و تفننی است که از نوع بازی های مدیریتی و ترکیبی است. شما در این بازی در نقش دختری جوان به اسم Cindy هستید که یک آشپز تازه کار است. او تصمیم دارد تا با فعالیت در یک رستوران راه خود را برای تبدیل شدن به یک سرآشپز حرفه ای هموار کند. اما این همه چیز نیست. Cindy برای رسیدن به این هدف باید یک کافه رستوران بزرگ را مدیریت کند. مدیریت کردن یک کافه رستوران نیاز به اقدامات زیادی دارد. شما باید این محل را به بهترین شکل ممکن تزئین و زیبا کنید و با طراحی دکوراسیون بازی سعی کنید مشتریان بیشتری را به این رستوران جذب کنید. مثل تمام بازی های دیگر در همین سبک، شما برای انجام کارهای خاص در Merge Cafe – Restaurant decor نیز نیاز به کسب امتیازهای مخصوصی دارید. این امتیازها با بخش بازی پازلی کسب می شوند. با حل این پازل های جورچینی می توانید امتیاز و پول لازم را برای مدیریت رستوران خود به دست بیاورید. بازی Merge Cafe – Restaurant decor در عین سادگی می تواند یک چالش سرگرم کننده و حرفه ای باشد و مهارت های مدیریتی شما را همزمان با سرعت عمل تان محک بزند. گفتنی است که این بازی تنها در چند روز پس از عرضه از مرز بیش از 100 هزار دانلود در گوگل پلی عبور کرد و موفق به کسب امتیاز عالی 4.8 از 5.0 نیز شد. در ادامه می توانید با مراجعه به قسمت دانلودباکس فارسروید آخرین نسخه این بازی را به شکل معمولی یا مود شده دریافت کنید.

تغییرات نسخه 1.0.0 Merge Cafe - Restaurant Decor ???????????????????????????????? - Fixed some bugs Merge delicious food and design your restaurant !

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Merge Cafe 1.0.0 – بازی پازل-مدیریتی “طراحی دکور کافه” اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..