تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور فعال ایران در ۳ رویداد نظامی و امنیتی در روسیه

جمهوری اسلامی ایران امسال در سه رویداد مهم بین‌المللی در حوزه نظامی و امنیتی به میزبانی روسیه، حضوری فعال دارد.

­به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از مسکو؛ جمهوری اسلامی ایران امسال در سه رویداد مهم بین‌المللی در حوزه نظامی و امنیتی به میزبانی روسیه، حضوری فعال دارد.

اجلاس سالانه امنیت بین‌الملل، نمایشگاه بین‌المللی تسلیحات و تجهیزات نظامی-فنی با مشارکت ایران و نیز هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی نظامی به میزبانی روسیه و ۱۱ کشور، از جمله ایران، سه رویداد حوزه نظامی و امنیتی در روسیه است.

سردار سرتیپ خلبان علی عبداللهی، معاون هماهنگ کننده ستادکل نیرو‌های مسلح که در صدر هیات بلندپایه دفاعی با استقبال کاظم جلالی سفیر کشورمان در روسیه، سرتیپ ایلیپین، نماینده ارتشبد شایگو وزیر دفاع روسیه و ناخدا خسروی وابسته نظامی ایران در روسیه وارد مسکو شد، نمایندگی کشورمان در این سه رویداد معتبر بین‌المللی را برعهده دارد.

سردار عبداللهی در بدو ورود به فرودگاه ونوکووای مسکو در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما با اشاره به اینکه سفر هیات دفاعی ایران، به دعوت ارتشبد سرگئی شایگو وزیر دفاع روسیه انجام شده است، گفت: اجلاس امنیت بین‌الملل با حضور مقامات بلندپایه نظامی و امنیتی کشور‌های مختلف جهان، فرصت مناسبی برای همفکری در خصوص حل و فصل مسائل امنیتی در سطح جهانی خواهد بود.

وی به اعلام مواضع جمهوری اسلامی ایران در سخنرانی افتتاحیه این اجلاس اشاره و تاکید کرد: در حاشیه این نشست، دیدار‌ها و ملاقات‌هایی با مقامات دفاعی روسیه و دیگر کشور‌های حاضر انجام خواهد شد.

سردار عبداللهی به حضور پررنگ ایران در نمایشگاه تسلیحات و تجهیزات نظامی-فنی اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران امسال با راه‌اندازی غرفه و ارائه دستاورد‌های نظامی، پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

وی با بیان اینکه صنایع نظامی زیرمجموعه وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، تازه‌ترین دستاورد‌های حوزه دفاعی را عرضه کرده است، گفت: در حاشیه این نمایشگاه نیز قرارداد‌های همکاری بین ایران و کشور‌های شرکت کننده منعقد خواهد شد.

سردار سرتیپ خلبان علی عبداللهی به شرکت ۱۴ تیم ایرانی در مسابقات بین‌المللی نظامی ۲۰۲۲ اشاره و تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران تقریبا از آغاز این مسابقات در همه دوره‌ها مشارکت داشته و امسال نیز علاوه بر اعزام تیم‌های زبده نیرو‌های مسلح، از پنج رشته این مسابقات میزبانی می‌کند.

این سه رویداد مهم در عرضه نظامی و امنیتی امسال در حالی برگزار می‌شود که به دلیل تداوم جنگ بین روسیه و اوکراین، آمریکا و کشور‌های غربی عضو ناتو در هیچکدام از بخش‌های اجلاس امنیتی، نمایشگاه تسلیحاتی و مسابقات نظامی حضور ندارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور فعال ایران در ۳ رویداد نظامی و امنیتی در روسیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..