تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سود 117 میلیارد یورویی فرودگاه استانبول برای اقتصاد ترکیه

 وزیر حمل‌و‌نقل و زیرساخت ترکیه در توئیتر اینفوگرافیکی در مورد تاثیرات اقتصادی فرودگاه استانبول که در 29 اکتبر 2019 افتتاح شد، منتشر کرد.

به گزارش trt، عادل کارا اسماعیل‌اوغلو، با اشاره به اینکه فرودگاه استانبول با سرمایه‌گذاری 10.25 میلیارد یورویی "بدون هزینه از خزانه دولت" ساخته شده است، ابراز داشت: کل اجاره‌ای که باید دریافت شود 26 میلیارد یورو است. از زمان افتتاح، سهم آن در اقتصاد 80.7 میلیارد یورو بوده است. بدون هیچ‌گونه هزینه‌ای، در مجموع 117 میلیارد یورو برای ترکیه سود داشت.

بر اساس اینفوگرافیکی که کارااسماعیل‌اوغلو منتشر کرده، فرودگاه استانبول 23.75 میلیارد یورو به درآمد ملی، 51.3 میلیارد یورو به تولید، 4.2 میلیارد یورو به صادرات، 1.23 میلیارد یورو به مالیات کمک کرده است.

همچنین با احداث فرودگاه استانبول برای 972 هزار نفر اشتغال‌زایی شده است.

logo-vid کانال عصر ایران در تلگرام 15 سال پیش در چنین روزی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سود 117 میلیارد یورویی فرودگاه استانبول برای اقتصاد ترکیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..