تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پسر پیمان معادی کپی آقای بازیگر / شباهت باور نکردنی + عکس

پیمان معادی بازیگر، فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان ایرانی زاده آمریکا است. پیمان معادی برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های دربارهٔ الی (۱۳۸۷) و جدایی نادر از سیمین ساختهٔ اصغر فرهادی شناخته شد. پیمان معادی دارای 2 فرزند است. چندی پیش تولد پسر پیمان معادی بود که به همین مناسبت عکس فرزند پیمان معادی را در ادامه ببینید.

پسر پیمان معادی

هنرمندان ایرانی که صاحب فرزند هستند به واسطه فضای مجازی موفق شده اند مردم را با خانواده خود آشنا کنند. و همین موضوع همیشه باعث شده تا فرزندان این خانواده ها بیشتر از قبل در معرض قضاوت و نظر مردم قرار گیرند.

فیلمنانویس مشهور و موفق سینما که به واسطه بازی در فیلم درباره الی اصغر فرهادی به خوبی دیده شد و در ادامه مسیر توانست در آثار مشهوری ایفای نقش کند و دو فیلم را نیز کارگردانی نماید . پیمان معادی یکی از سه مرد اول سینمای ایران است که خوشبختانه زندگی خانوادگی گرمی نیز دارد.

حوالی سنین ۱۱ تا ۱۴ سالگی نوجوانان خود را زشت می‌بینند و تصور می‌کنند بینی بزرگ، چهره زشت و یا دستان دراز و پاهای زشتی دارند. این درحالیست که به دلیل بروز بلوغ جسمی و روانی نوجوانان از نظر بدنی و جسمی دچار تغییراتی در ظاهر می‌شوند و تصور زشت بودن در آنها طبیعی است. این مسئله در رخ می‌دهد و بسیار طبیعی است.

منبع: پرشین وی

علی بابا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پسر پیمان معادی کپی آقای بازیگر / شباهت باور نکردنی + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..