تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




التماس تن هاگ برای جذب بازیکنان جدید پس از شکست تحقیر آمیز

پس از تحقیر شیاطین سرخ توسط برنتفورد، اریک تن هاگ از سلسله مراتب منچستریونایتد درخواست کرده است تا به او اجازه دهند بازیکنان جدیدی به خدمت بگیرد.

یونایتد با نتیجه ۴-۰ شکست خورد و تن هاگ اولین مربی‌ای شد که از زمان جان چپمن در نوامبر ۱۹۲۱، دو بازی اول خود را در این مغلوب شد.

این نتیجه باعث شد تا یونایتد در قعر جدول لیگ برتر باقی بماند، زیرا برنتفورد اولین برد خود را از سال ۱۹۳۸ برابر آن‌ها به دست آورد.

تن هاگ، سرمربی یونایتد پس از بازی گفت: "ما به بازیکنان جدید و بازیکنان با کیفیت نیاز داریم. " ما هر کاری خواهیم کرد تا آن‌ها را متقاعد کنیم که بیایند.»

این یک پنجره نقل و انتقالات بسیار ناامیدکننده برای یونایتد بوده است، زیرا نتوانسته است اکثر اهداف اصلی خود را برای پیوستن به این باشگاه متقاعد کند.

اما یونایتد مطمئن است که می‌تواند هفته آینده قراردادی را برای جذب فرنکی دی یونگ تکمیل کند و چلسی علاقه خود را به ستاره بارسلونا کاهش دهد.

یونایتد همچنین در حال مذاکره برای جذب مائورو ایکاردی از پاری سن ژرمن است و در حال آماده سازی پیشنهادی ۳۵ میلیون پوندی برای کودی گاکپو است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «التماس تن هاگ برای جذب بازیکنان جدید پس از شکست تحقیر آمیز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..