تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۴۳ موکب از آذربایجان شرقی در اربعین خدمت رسانی می کنند

تبریز- دبیر اجرائی ستاد اربعین آذربایجان شرقی گفت: ۴۳ موکب از استان در مراسم پیاده روی اربعین به زائران خدمت رسانی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جعفر رزمی در همایش استانی مدیران مواکب آذربایجان شرقی در سراب افزود: ۴۱ موکب استان در کشور عراق و ۲ موکب در پایانه‌های مرزی مهران و شلمچه مستقر شده و به زائرین اربعین حسینی خدمات ارائه خواهند کرد.

وی افزود: بعد از وقفه دو ساله، ستاد اربعین حسینی با ۱۵ کمیته در استان تشکیل شده و تمام ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی استان برای برگزاری باشکوه مراسم پیاده روی اربعین حسینی به کار گرفته شده است.

رزمی با بیان اینکه زائران باید از قبل در سامانه سماح ثبت نام کنند تاکید کرد: زائران مراحل ثبت نام و اخذ گذرنامه را به روز‌های پایانی عزیمت به زیارت اربعین موکول نکنند.

 علی حق بیگی؛ رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان شرقی نیز با اشاره به اینکه برای ورود به کشور عراق تزریق حداقل دو دز واکسن الزامی است افزود: در صورتی که مدت ۶ ماه از تزریق آخرین دز واکسن این گروه از زائران گذشته باشد، باید در ایام باقی مانده دز یادآور را نیز تزریق کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۴۳ موکب از آذربایجان شرقی در اربعین خدمت رسانی می کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..