تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کریس رونالدو برنده جایزه بهترین فوتبالیست می شود!

کریس رونالدو برنده توپ طلای فوتبال سال 2016، در آستانه کسب افتخاری دیگر قرار گرفت.

کریس رونالدو برنده جایزه بهترین فوتبالیست می شودبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از روزنامه های ورزشی اسپانیا اعلام کرد که کریس رونالدو فوق ستاره پرتغالی کهکشانی های شهر مادرید در آستانه دریافت جایزه بهترین بازیکن سال جهان که از سوی فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) اهدا می شود، قرار گرفت.

در حالی که پیشتر نیز نام برنده توپ طلای سال 2016 یعنی کریس رونالدو از سوی یک روزنامه ورزشی اسپانیایی اعلام شده بود، این بار هم نام برنده جایزه برترین بازیکن سال جهان اعلام شد که این بازیکن کسی جز کریس رونالدو فوق ستاره کهکشانی ها نیست.

پیش بینی می شود که کریس رونالدو در تاریخ 19 ژانویه در شهر زوریخ سوئیس جایزه بازیکن سال فوتبال جهان را از دستان جیانی اینفانتینو رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال دریافت کند.

همچنین اعلام شده است که در کسب جایزه بهترین بازیکن سال جهان، اختلاف آرا میان کریس رونالدو و لیونل مسی کمتر از جایزه توپ طلا باشد.

شایان ذکر است که کریس رونالدو فوق ستاره فوتبال در صورت کسب جایزه بهترین فوتبالیست سال جهان، دومین جایزه ارزشمند در سال جاری را نیز دریافت خواهد کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کریس رونالدو برنده جایزه بهترین فوتبالیست می شود!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..