تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برای این خانه کوچک چقدر پرداخت می‌کنید؟ +تصاویر

یک خانه کوچک که بین دو برج ساندویچ شده است، به فروش می‌رسد.

برای این خانه کوچک چقدر پرداخت می‌کنید؟ +تصاویر برای این خانه کوچک چقدر پرداخت می‌کنید؟ +تصاویر برای این خانه کوچک چقدر پرداخت می‌کنید؟ +تصاویر

این آپارتمان که در بریسبین کویینزلند قرار دارد مساحتی به متراژ یک‌هزار و 12 متر مربع است که قدمت آن به یک قرن پیش بازمی‌گردد و فاصله آن با داخل شهر فقط 4 کیلومتر است.

برای این خانه کوچک چقدر پرداخت می‌کنید؟ +تصاویر برای این خانه کوچک چقدر پرداخت می‌کنید؟ +تصاویر

موقعیت عالی این ساختمان نسبت به داخل شهر و شرایط بازسازی آن، ساختمان قدیمی و گیر افتاده بین برج‌ها را برای سازندگان ساختمان این شهر به موقعیتی ویژه تبدیل کرده است اما صاحب این ملک قدیمی اعلام کرده است که آن را با قیمت 2.3 میلیون دلار می‌فروشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برای این خانه کوچک چقدر پرداخت می‌کنید؟ +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..