تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجمع اعتراضی و بیانیه محکومیت اهانت سران فتنه به شهدای مدافع حرم و شهید همدانی فرماندهی و پرسنل سپاه بویین میاندشت

پرسنل ناحیه مقاومت بسیج بویین میاندشت در طی بیانیه ای هتک حرمت و اهانت یکی از سران فتنه به شهید همدانی و شهدای مدافع خرم را طی تجمعی اعتراضی و بیانیه ای محکوم کردند متن بیانیه به شرح ذیل میباشد:

 به گزارش خبر گزاری بسیج از بویین میاندشت ،پرسنل ناحیه مقاومت بسیج بویین میاندشت در طی بیانیه ای هتک حرمت و اهانت یکی از سران فتنه به شهید همدانی و شهدای مدافع حرم را طی تجمعی اعتراضی و بیانیه ای محکوم کردند متن بیانیه به شرح ذیل میباشد:

بسم الله الرحمن الرحیم 

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ 
سردار همدانی و شهدای گران‌قدر مدافع حرم و امنیت کشور با شهادت عزتمند و به سعادت ابدی خود دست یافتند و ما را نیز از آسیب‌ها و بلایای کفر و تکفیر در امان نگاه داشتند .
سردار پرافتخار شهید همدانی؛ فرمانده اصلی مقابله با فتنه 88 و داعش بود؛ ایشان در زمان حمله داعش به حرمین شریفین با احساس تکلیف و لبیک‌گویی به فرمان امام خامنه‌ای پا به عرصه گذاشت و همراه با سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در میدان نبرد با کفر و تکفیر مجاهدانه تلاش کرد و سوریه را از سقوط حتمی نجات داد. 
دلیل بغض فتنه گران از شهید همدانی روشن است و اگر نبود رشادت‌ها و جانبازی‌های سردارانی همچون حاج حسین همدانی کشور را سال‌ها غرق در آشوب و آتش می‌کردند. 
عاشورا در تمام تاریخ بشریت ندای مظلومیت آل الله (ع) و پیروزی خون حق بر شمشیر ظلم و ستم است و حالا در عاشورای ۱۴۰۱ ه.ش، فتنه گران از خواب قطبی دوباره سر برآورده و همراه با داعش و آمریکا، علیه آن شهید عزیز، کینه خود را نشان می‌دهند. 
ضمن محکوم‌کردن سخنان بی‌ادبانه و سخیف یکی از سران فتنه به مقام رفیع شهدای مدافع حرم علی‌الخصوص سردار شهید حاج حسین همدانی، تقاضای برخورد قانونی با این عنصر فتنه‌گر را از مراجع ذی‌صلاح داریم. باشد که شهدای گران‌قدر شفیع روز قیامت ما باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجمع اعتراضی و بیانیه محکومیت اهانت سران فتنه به شهدای مدافع حرم و شهید همدانی فرماندهی و پرسنل سپاه بویین میاندشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..