تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غوغای الهه منصوریان؛ ناک اوت قهرمان چینی مسابقات رینگی زنان در ۲ دقیقه + ویدئو

الهه منصوریان، بانوی ووشکار پرافتخار ایرانی، در مسابقات رینگی زنان در چین که یکی از دشوارترین مسابقات دنیا است، حریف چینی خود را که ۳ سال متمادی قهرمان این مسابقات شده بود، در راند اول مبارزه و در عرض کمتر از ۲ دقیقه ناک اوت کرد و به مقام نخست این مسابقات دست یافت.

الهه منصوریان و خواهرانش شهربانو و سهیلا منصوریان، از لژیونرهای ووشوی ایران در لیگ حرفه ای ووشوی چین هستند.

این نخستین باری نیست که الهه منصوریان در لیگ حرفه ای چین موفق به کسب قهرمانی می شود.

او در سال ۹۶ هم توانسته بود در فینال رقابت های لیگ حرفه ای چین، با پیروزی بر حریف قدرتمند چینی خود که عنوان قهرمانی جوانان جهان را در کارنامه خود داشت به مدال طلای این رقابت ها دست یابد.

درخشش الهه منصوریان در لیگ حرفه ای چین سبب شد سازمان WLF چین او را به یک دوره مسابقات حرفه ای مبارزه در این کشور دعوت کند. WLF یکی از معتبرترین سازمان‌ هایی است که مسابقات حرفه‌ ای ورزش‌ های رینگی را برگزار می‌ کند.

الهه منصوریان در مصاحبه ای درباره ی حضور بانوان ایرانی در لیگ ووشوی چین گفته: «حضور ووشوکاران بانوی ایران در لیگ چین بهترین اتفاق است. مبارزه کردن در لیگ چین باعث بالا رفتن تجربه ووشوکاران ایران می‌شود. چینی‌ها از اصلی‌ترین رقبای ایران در ووشو هستند و این اتفاق برای آمادگی بدنی و روحی بانوان ایران مفید است.»

او همچنین گفته: «حضور ایرانی‌ها در لیگ چین به ارتباط فدراسیون ایران با چین برمی‌گردد که رقابت نزدیکی با یکدیگر دارند. حتی ممکن است این رقابت‌ها در آینده بیشتر هم شود. فدراسیون ووشو در بزرگ کردن ما و شناساندن ووشوی ایران به جهان کمک زیادی کرده است.»

بیوگرافی الهه منصوریان

الهه منصوریان متولد سال ۱۳۷۰ در شهر سمیرم در استان اصفهان و فارغ التحصیل رشته علوم ورزشی از دانشگاه الزهرا است.

وی تاکنون موفق به کسب ۳ نشان طلای مسابقات قهرمانی جهان در سال‌ های ۲۰۱۳، ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹ شده‌ است. نشان نقره در سال ۲۰۰۹ و برنز در سال ۲۰۱۱ از دیگر افتخارات او در مسابقات جهانی است. الهه منصوریان در بازی‌ های آسیایی اینچئون ۲۰۱۴ و جاکارتا ۲۰۱۸ نشان نقره و در گوانگژو ۲۰۱۰ مدال برنز کسب کرده است.

دو خواهر دیگر او، شهربانو و سهیلا منصوریان نیز از بانوان ووشوکار پرافتخار ایرانی هستند.

پس از آنکه شهربانو ووشو را شروع کرد، مدتی بعد الهه و سپس خواهر دیگرشان سهیلا نیز وارد ووشو شد.

الهه خیلی زود در رشته ی ووشو درخشید تا جایی که در ۱۵ سالگی به تیم ملی جوانان ووشو بانوان ایران دعوت شد. یک سال بعد در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در سال ۸۶، زمانی که تنها ۱۶ سال داشت موفق به کسب مدال نقره این مسابقات شد.

الهه گفته علاقه ی زیادی به رشته کشتی داشت و دوست داشت کشتی گیر شود اما چون شرایط آن در ایران فراهم نبود ووشو را که رشته ای تلفیقی است، انتخاب کرد.

او گفته به صورت تفریحی گاهی با دوستان خود والیبال و فوتبال هم بازی می کند.

به گفته ی خودش بعد از گرفتن مدال نقره بازی های آسیایی گوانگجو در سال ۲۰۱۰، با بخشی از جوایز آن یک رستوران فست فود در شهر سمیرم به راه انداخت. پس از مدتی هم یک باشگاه ورزشی به نام «دختران آفتاب» تأسیس کرد که مدیریت آن را برعهده ی خواهر بزرگ تر خود، مرضیه قرار داد.

خواهران منصوریان در سال ۹۶ در برنامه تلویزیونی ماه عسل حضور یافتند و از داستان زندگی سخت خود گفتند که بسیار مورد توجه قرار گرفت و آن ها را به شهرت رساند.

یک فیلم مستند به نام «صفر تا سکو» نیز به کارگردانی سحر مصیبی و تهیه کنندگی مهتاب کرامتی در سال ۹۵ درباره ی زندگی خواهران منصوریان ساخته شد.

خواهران منصوریان نقش آفرینی کوتاهی هم در فیلم کمدی «انفرادی» ساخته ی مسعود اطیابی، محصول سال ۹۸ داشتند که در سال ۱۴۰۱ اکران شد. آن ها در این فیلم در نقش خود ظاهر شده بودند.

الهه منصوریان تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است.

بیشتر بخوانید:

ادعای جنجالی الهه منصوریان: در کمتر از یک دقیقه هالک فتوشاپی را شکست می‌دهم

رأی پرونده جنجالی درگیری خواهران منصوریان در مسابقات قهرمانی ووشو اعلام شد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غوغای الهه منصوریان؛ ناک اوت قهرمان چینی مسابقات رینگی زنان در ۲ دقیقه + ویدئو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..