تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لایحه جامع روزنامه‌نگاری در کمیسیون فرهنگی دولت به تصویب رسید/ اهتمام رئیس‌جمهور برای حل مشکلات قدیمی اهالی رسانه

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمد‌مهدی اسماعیلی امروز در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در تالار وحدت اظهار کرد: همواره طی یک سال گذشته در تلاش بوده‌ایم تا مشکلات قدیمی و کهنه اهالی رسانه را حل و فصل کنیم که بر همین اساس، لایحه جامع روزنامه‌نگاری را در کمیسیون فرهنگی دولت به تصویب رسانده‌ایم و امیدواریم با تصویب نهایی این لایحه در هیئت دولت و مجلس شورای اسلامی شاهد تحول اساسی در عرصه روزنامه‌نگاری و رفع تمامی موانع و مشکلات پیش روی اهالی رسانه باشیم.

وی همچنین به بسته حمایتی دولت مردمی ویژه خبرنگاران اشاره و تصریح کرد: رییس‌جمهور در این خصوص در 13 بند دستور ویژه داده تا بتوانیم با وزارتخانه‌های مختلف تفاهمنامه‌های اجرایی آن را به سرانجام برسانیم.

اسماعیلی با گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگاران و روزنامه‌نگاران فقید گفت: شخص رئیس‌جمهور انقلابی و مکتبی همواره اهتمام ویژه‌ای نسبت به رفع مشکلات اهالی رسانه دارد و در جلسه اخیر هیئت دولت از جایگاه خبرنگاران تجلیل ویژه‌ای به عمل آوردند.

وی به اهتمام سایر وزارتخانه‌ها برای تجلیل از اهالی رسانه اشاره کرد و گفت: از وزرای محترم ارتباطات، صمت و اقتصاد بابت اجرای تفاهم‌نامه بسته حمایتی از خبرنگاران و  تدارک هدایایی جهت تجلیل از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران قدردانی می‌کنم و به‌زودی جزییات این هدایا از سوی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لایحه جامع روزنامه‌نگاری در کمیسیون فرهنگی دولت به تصویب رسید/ اهتمام رئیس‌جمهور برای حل مشکلات قدیمی اهالی رسانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..