تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهم‌ترین نکات و اصول خرید مبلمان نئوکلاسیک که باید بدانید!

خرید مبلمان نئوکلاسیک، مثل خانه‌های اعیانی سلبریتی‌ها

اگر خانه‌ای مدرن با تم کلاسیک می‌خواهید؛ راه‌کار شما انتخاب المان‌های نئوکلاسیک است. برای انتخاب این اجزا در قدم اول باید دنبال خرید مبل نئوکلاسیک باشید. این سبک مبلمان، نمایی از زندگی شاهانه است اما در چارچوب مدرن. زندگی‌ای که به دلیل ماشینی شدن، نمایی ساده گرفته اما باید همچنان زرق و برق دنیای کلاسیک و لاکچری اعیانی را داشته باشد طراحی داخلی نئوکلاسیک ریشه در تاریخ دارد و شما را با جذابیت بصری جذب خود می‌کند.چنین استایلی را می‌خواهید پس در ادامه با ما همراه باشید تا خرید انواع مبل کلاسیک را یادتان دهیم. 


مبل نئوکلاسیک چیست؟

برای خرید مبلمان نئوکلاسیک ابتدا باید بدانید که به چه مبلمانی نئوکلاسیک می‌گویند. این نوع مبل‌ها نه تنها پایه‌ها و اسکلتی چوبی و کار شده‌ دارند؛ بلکه پارچه آنها بسیار نفیس است. طرح‌های زیبا و ظریف دارند اما گل درشت نیستند. جنس ابریشیمی لیز این پارچه‌ها نشستن روی کوسن این مبل‌ها را بسیار دلچسب می‌کند. انگار با رضاخان یک جلسه مذاکره دارید درباره امور درباری. شاید زندگی یک پادشاه پرفراز و نشیب باشد و خیلی دل‌تان نخواهد جای او باشید اما زندگی شاهانه در این دنیای شلوغ، در منزل خودتان، حق‌تان نیست؟

ویژگی‌های مبلمان نئوکلاسیک رنگ مبل نئوکلاسیک طرح مبل نئوکلاسیک سایز مبل نئوکلاسیک قیمت مبل نئوکلاسیک

خرید مبلمان نئوکلاسیک، مثل خانه‌های اعیانی سلبریتی‌ها

رنگ مبل نئوکلاسیک

معمولا رنگ مبل نئوکلاسیک خنثی است: 

فیلی طوسی بژ آبی کم رنگ  کالباسی سبز سدری

خلاصه از هر رنگی ساده‌ترین طیف‌اش. به علاوه تزئینات و جزئیات این مبل می‌تواند طلایی یا نقره‌ای باشد. هرچه طلایی بیشتر باشد؛ منزل شما نمایی اعیانی‌تر به خود می‌گیرد. هرچه این مبلمان به سمت نقره‌ای برود؛ بیشتر به دکور مدرن نزدیک می‌شود. حالا باید ببینید که سلیقه شما چیست؟

مطلب پیشنهادی: انواع مبل کلاسیک جدید، مناسب برای تمام سلیقه‌ها

خرید مبلمان نئوکلاسیک، مثل خانه‌های اعیانی سلبریتی‌ها

مبل نئوکلاسیک برای سبک دکوراسیون

اگر می‌خواهید خرید مبلمان نئوکلاسیک را برای یک فضای مردن و مینیمال، انجام دهید؛ بهتر است این ویژگی‌‌ها را رعایت کنید:

سادگی طرح پارچه مبلمان نئوکلاسیک رنگ خنثی مبل نئوکلاسیک سادگی خراطی اسکلت مبل نئوکلاسیک

در مقابل اگر فضای اتاق نشیمن شما ماکزیمال است؛ یعنی پرزرق و پرق. خیلی اشیای قیمتی آنتیک دارید و بسیار به جزئیات دکوری اهمیت می‌دهید؛ پس حالا باید برای خودتان مانند دو تصویر بالاتر، مبلی با جزئیات پرکار تر بخرید:

پارچه مبل نئوکلاسیک پرنقش‌تر  اسکلت چوبی پرکارتر رنگ اسکلت طلایی برای مبل نئوکلاسیک

مطلب پیشنهادی: مبلمان اتاق نوزاد، هر مادر دلسوزی نیاز دارد

خرید مبلمان نئوکلاسیک، مثل خانه‌های اعیانی سلبریتی‌ها

کوسن مناسب مبلمان نئوکلاسیک

برای یک اتاق نشیمن، تنها مبلمانش کافی نیست باید هنگام خرید مبل نئوکلاسیک به کوسن آن هم فکر کنید. اگر برای یک اتاق نشیمن لاکچری مبل نئوکلاسیک می‌خرید؛ بهتر است کوسن‌ها پر از تزئینات جالب باشند. منگوله‌هایی زیبا با نخ‌هایی بلند و ابریشمی. در حالی‌که مبلمان نئوکلاسیک اتاق‌های نشیمن مینیمالف کوسن‌هایی ساده با رنگ هم تم مبل نئوکلاسیک دارند؛ در نهایت کمی از عنناصر تضاد استفاده می‌شود. مثل تصویز زیر که از کوسن‌های قرمز جگری استفاده شده است.

مطلب پیشنهادی: بهترین مبل راحتی، کدام یک مناسب من است؟

سایز مبل نئوکلاسیک

مبلمان نئوکلاسیک از مبل‌های استیل کوچک‌تر هستند؛ بنابراین در آپارتمان‌های زیر 100 متری هم جا می‌شوند. شما می‌توانید برای فضاهای کوچک آنهایی را بخرید که پشتی کوتاه‌تری را دارند. به این ترتیب دید بینننده را بیخود اشغال نمی‌کنید. البته در نشیمن‌های بزرگ خانه‌های اعیانی این مبل‌های ظریف را می‌توانید با تابلوها و پرده‌های فاخر تکمیل کنید.

خرید مبلمان نئوکلاسیک، مثل خانه‌های اعیانی سلبریتی‌ها

میزهای ست مبل نئوکلاسیک

برای خرید مبل نئوکلاسیک، باید دقت کنید که مبل میز مناسب داشته باشد. هرینه خرید میز ست مبل جداست. یعنی باید به ازای میز وسط مبلمان و میزهای کناری پول بیشتری پرداخت کنید.

میزها رو طوری انتخاب کنید که فضای دید، بیننده پر شود. این موضوع بستگی به سایز اتاق نشیمن شما دارد. اگر ورودی از روبه‌رو است؛ از عنصر قرینگی استفاده کنید؛ اگر یک فضای ال دارید؛ یک میز کنار مبل بس است؛ لازم نیست؛ دو تا بخرید.

مطلب پیشنهادی: ۳۸ ترفند برای چیدمان خانه کوچک آپارتمانی

خرید مبلمان نئوکلاسیک، مثل خانه‌های اعیانی سلبریتی‌ها

مبل نئوکلاسیک با نمای متضاد

اگر می‌خواهید فضای نشیمن منزل‌تان مدرن‌تر به نظر برسد؛ می‌توانید طوری رنگ ست مبلمان نئوکلاسیک را انتخاب کنید که یکی دو تا از صندلی‌های تکی مبلمان با آن یکی‌ها که چند نفره هستند؛ تفاوت داشته باشند. مثلا مشکی و نقره‌ای. مانند تصویر زیر.

مطلب پیشنهادی: بهترین سرویس خواب خارجی چه ویژگی‌هایی دارد؟

خرید مبلمان نئوکلاسیک، مثل خانه‌های اعیانی سلبریتی‌ها

قیمت مبل نئوکلاسیک

مبلمان نئوکلاسیک، قیمت نسبتا بالایی دارد؛ نه به اندازه مبل‎‌های مدرن طبقه اقتصادی ارزان است؛ نه مانند مبلمان استیل سنگین گران. بسته به جنس چوب و پارچه، طراحی پایه‌ها و کارهایی که ساخت مبلمان برده است؛ قبمت تغییر می‌کند. از 50 میلیون تا 200 میلیون تومان.

جمع بندی

برای خرید مبلمان نئوکلاسیک، می‌توانید به همین راهنمای جمع و جور ما توجه کنید؛ سپس در مدل‌ها دقت کنید. ببینید طرح پارچه، رنگ و مدل اسکلت مبلمان همانی است که توضیح دادیم؟ بعد بودجه خود را نگاه کنید. آنهایی که از بودجه شما خارج هستند را کنار بگذارید؛ حالا بازه انتخابی‌تان محدودتر است و می‌توانید با خیال راحت از میان آنها، آن که بیشتر با سلیقه‌تان هماهنگ است را انتخاب کنید.

مطلب پیشنهادی: طراحی اتاق کودک به روش مونته سوری چه فوایدی دارد؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهم‌ترین نکات و اصول خرید مبلمان نئوکلاسیک که باید بدانید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..