تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور مسئولان حوزه شهید منتظری در دو پایگاه مقاومت بسیج

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید منتظری و مسئول نمایندگی ولی فقیه در حوزه به همراه شورای این حوزه، از پایگاه شهید امینی بیات و شهید قربانی سرکشی و به فرمانده، بسیجیان و شورای پایگاه‌ها خداقوت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، علی سبحانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید منتظری و مسئول نمایندگی ولی فقیه در حوزه، به همراه تعدادی از شورای حوزه از پایگاه‌ شهید امینی بیات و پایگاه شهید قربانی سرکشی و بر عملکرد شورا نظارت کردند.

این افراد ضمن تقدیر از فرمانده و شورای پایگاه‌ها، با امام جماعت هر مسجد به گفت‌وگو پرداختند و در حاشیه این گفت‌وگو نیز فرماندهان پایگاه‌ها عملکرد مجموعه خود را گزارش کردند.

به گفته فرمانده این حوزه بسیج، این نظارت‌ها باعث می‌شود تا پایگاه‌ها مستحکم‌تر شوند و در صحنه‌های بعدی به صورت کامل‌تر ورود کنند و نقاط قوت خود را بیشتر و نقاط ضعف خود را کمتر از پیش کنند.

انتهای پیام ا/نجفی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور مسئولان حوزه شهید منتظری در دو پایگاه مقاومت بسیج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..