تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری نمایشگاه‌های مهارتی در مدارس خوزستان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از آمادگی این مجموعه برای برگزاری نمایشگاه‌های مهارتی در مدارس استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ، جلیل بیت‌مشعلی در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: در حوزه مدارس کار و دانش ارتباط بسیار خوبی با آموزش و پرورش داریم و اکثر دانش‌آموزان از کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای استفاده می‌کنند.

برگزاری نمایشگاه‌های مهارتی در مدارس خوزستان

وی افزود: معمولا دانش‌آموزانی سراغ رشته‌های کار و دانش می‌روند که رشته خاصی را نتوانسته‌اند انتخاب کنند و تنها درصد بسیار پایینی از دانش‌آموزان با علاقه وارد رشته‌های کار و دانش می‌ِشوند و این مساله مضرات زیادی برای ما داشته است.

با این حال از سال ۹۷ تاکنون کارگاه‌های آموزش فنی و حرفه‌ای در اختیار دانش‌آموزان هستند و معمولا دانش‌آموزان سال‌های دهم، یازدهم و دوازدهم به صورت کامل در این کارگاه‌ها حضور پیدا می‌کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان با ارائه پیشنهاداتی، گفت: در خصوص پروژه مهر این آمادگی را داریم که نمایشگاهی را در مدارسی که آموزش و پرورش معرفی می‌کند، برگزار کنیم و بخشی از کار‌ها و مهارت‌هایی که می‌توانیم به دانش‌آموزان ارائه دهیم را مستقر کنیم.

بیت‌مشعلی در پایان عنوان کرد: این آمادگی را داریم که اگر امکان آن وجود دارد اتوبوس‌های اسقاطی شهرداری به صورت امانی در اختیار ما قرار داده شود تا به کارگاه تبدیل کنیم و به مناطق مختلف ارسال کنیم. این موضوع باعث ترغیب دانش‌آموزان به مهارت‌آموزی می‌ِشود.

شهنام عسگرپور معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز در این جلسه گفت: با توجه به اینکه هدف برنامه‌ریزی برای آموزش کاملا حضوری است، رعایت پروتکل‌ها بسیار اهمیت دارد. البته امیدواریم همان گونه که پیک فعلی شیوع سریعی داشت، به زودی نیز کاهش داشته باشد و احتمال می‌دهیم تا پایان شهریورماه از پیک خارج شویم، اما هیچ وقت شرایط ثابت نباید ما را گول بزند که پروتکل‌ها را فراموش کنم.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تاکید کرد: واکسیناسیون بر اساس تصمیمات ستاد کرونای کشوری خواهد بود و در صورتی که تصمیم بر این باشد که تزریق دوز یادآور برای دانش‌آموزان نیز آغاز شود، دانشگاه علوم پزشکی برای همکاری با آموزش و پرورش در خصوص واکسیناسیون آمادگی کامل دارد و ذخیره واکسن خوبی وجود دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری نمایشگاه‌های مهارتی در مدارس خوزستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..