تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشورهای منطقه برای تامین امنیت در افغانستان نهایت همکاری را داشته باشند

سائوراب کومار در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران:

سفیر هند در ایران گفت: امنیت در افغانستان مسئله‌ بسیار مهمی است و کشورهای منطقه در این خصوص باید نهایت همکاری را داشته باشند.

کشورهای منطقه باید نهایت همکاری خود در خصوص تامین امنیت در افغانستان را به کار ببرندسائوراب کومار سفیر هند در تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اهمیت بندر چابهار برای دهلی‌نو اظهار داشت: چابهار از پتانسیل اقتصادی بسیار بالایی برخوردار است و به‌لحاظ استراتژیک برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد.

سفیر هند در تهران تاکید کرد: چابهار ضمن اینکه برای توسعه شرق ایران حائز اهمیت است، دسترسی هند به افغانستان و  کشورهای آسیای مرکزی را هم فراهم می‌سازد.

وی با اشاره به اهمیت صلح و ثبات در افغانستان گفت: تامین امنیت در افغانستان مسئله‌ بسیار مهمی است که کشورهای منطقه در این خصوص باید نهایت همکاری را داشته باشند.

سائوراب کومار با اشاره با پدیده تروریسم و کشته‌شدن هزارارن زن و مرد و کودک بیگناه در کشورهای افغانستان، سوریه، عراق و ...گفت: موضوع تروریسم در سال‌های اخیر بسیار جدی شده و همه کشورها درگیر این مسئله هستند.

سفیر هند در تهران با بیان اینکه فکر می‌کنم مسئله مهم برای مبارزه با تروریسم مذاکرات و همکاری خوب بین کشور باشد، تاکید کرد: هند آمادگی و پیشنهادات خود در این رابطه را به سازمان ملل اعلام کرده و نهایت همکاری در خصوص این بحران جهانی را به کار می‌برد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشورهای منطقه برای تامین امنیت در افغانستان نهایت همکاری را داشته باشند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..