تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانش آموزان باید به عنوان سفیران و راویان شهادت تربیت شوند

تبریز- فرمانده سپاه امامت تبریز در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی دختر به شمالغرب کشور، گفت: دانش آموزان باید به عنوان سفیران و راویان شهادت تربیت شوند.

حسین پور اسماعیل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، هدف از برگزاری و اعزام دانش آموزان به مناطق جنگی را زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد.
وی با بیان اینکه باید دانش آموزان را به عنوان سفرا و راویان شهادت و ایثار تربیت بکنیم اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت عظیم جامعه دانش آموزی و با توجه به روحیات دانش آموزان، بتوانیم فرهنگ و منش ایثار، شهادت، وطن دوستی و ولایت مداری را ترویج دهیم.
وی در ادامه با اشاره به تعداد کاروان های اعزامی سپاه امامت در تابستان سال‌جاری گفت: در این مرحله پنج کاروان دانش آموزی دختران، به مناطق جنگی شمالغرب کشور اعزام شده اند و مرحله بعدی نیز پنج کاروان دیگر هم تا ۱۰ شهریور اعزام خواهند شد.
 پوراسماعیل افزود: البته قبلا هم سه کاروان توسط پایگاه محلات اعزام شده بودند که در مجموع سه دوره، بیش از ۱۳ کاروان، به این مناطق اعزام خواهند شد.
فرمانده سپاه امامت تبریز با اشاره به برنامه های جانبی در طول اردوهای راهیان نور بیان کرد: تجدید میثاق با شهدا، حضور در مزار شهدا، دیدار از یادمان های شهدای جبهه های شمالغرب کشور به خصوص یادمان شهید بروجردی و شرکت در همایش رزمی، فرهنگی که در پادگان حیدرلو شهر ارومیه برگزار خواهد شد، از مهم ترین برنامه های فرهنگی در طول اردوهای دانش آموزی راهیان نور است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانش آموزان باید به عنوان سفیران و راویان شهادت تربیت شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..