تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش ۲۰ درصدی تعداد پرواز‌های فرودگاه مشهد

در مرداد ماه جاری نسبت به تیرماه

تعداد پرواز‌های فرودگاه مشهد در ماه جاری نسبت به ماه گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد گفت: در تیرماه امسال پنجافزایش ۲۰ درصدی تعداد پرواز‌های فرودگاه مشهد هزار و ۵۷۱ پرواز با ۷۵۲ هزار و ۹۵ مسافر در فرودگاه مشهد انجام شد که این میزان از ابتدای مردادماه تا کنون ۲۰ درصد افزایش داشته است .

حسن جعفری  افزود: این افزایش پرواز‌ها در حالی است که رییس جامعه هتل‌داران خراسان رضوی در مصاحبه‌ای مدعی شده بود در دو هفته اخیر شاهد کاهش ۳۰  تا ۴۰ درصدی اقامت مسافران در بخش هتل‌های مشهد بوده ایم که بیش از نیمی این کاهش را مربوط به تأثیر حوادث اخیر فرودگاهی مشهد خوانده بود.

وی تاکید کرد: کاهش تعداد مسافران فرودگاه مشهد در ماه جاری صحت ندارد و طبق آمار‌ها حتی با افزایش جابه جایی مسافر نیز مواجه هستیم.

 دهم مردادماه ٢ لاستیک عقب هواپیمای شرکت سپهران، هنگام ورد به پارکینگ فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد، به دلیل نقص فنی در چرخ ترکیده بود، اما در این حادثه به هیچ مسافری آسیب نرسید.

۱۵ مرداد نیز هواپیمای شرکت سپهران از مقصد آبادان به مشهد، هنگام فرود و نشستن در باند فرودگاه مشهد دچار نقص فنی و ترکیدگی لاستیک شد.

فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد با گستره ۵۴۰ هکتار، پس از فرودگاه مهرآباد تهران، دومین فرودگاه پرترافیک کشور است.

این فرودگاه پیش از شیوع کرونا بطور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز و در زمان اوج مسافرت‌ها تا ۲۵۰ پرواز ورودی و خروجی روزانه در آن انجام می‌شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش ۲۰ درصدی تعداد پرواز‌های فرودگاه مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..