تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اطلاعیه سازمان سنجش درباره برگزاری مجدد آزمون عملی رشته تربیت بدنی

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سازمان سنجش درباره برگزاری آزمون مجدد برای افراد جامانده آزمون عملی رشته علوم ورزشی و تربیت بدنی اطلاعیه داد‌.

اطلاعیه اعلام زمان و محل برگزاری آزمون مجدد برای افراد جامانده آزمون عملی رشته‌ علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در آزمون سراسری سال 1401

پیرو اطلاعیه مورخ 1401.05.03 در خصوص اعلام زمان و محل برگزاری آزمون مجدد عملی رشته علوم ورزشی آزمون سراسری سال 1401، به اطلاع متقاضیان تحصیل در رشته تحصیلی علوم ورزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و آموزش تربیت بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در آزمون سراسری سال 1401 می‌­رساند، که همه متقاضیان می‌‌بایست با رعایت شرایط و ضوابط اعلام‌شده در اطلاعیه‌های قبلی (اطلاعیه‌های مورخ 1401.04.22 و 1401.05.03) و با توجه به استان و شهرستان محل اقامت خود مطابق جدول ذیل به محل برگزاری آزمون عملی رشته ذی‌ربط مراجعه نمایند. با توجه به اینکه زمان مراجعه متقاضیان براساس حرف اول نام خانوادگی آنها در برنامه زمانی ذیل مشخص گردیده، ضرورت دارد در تاریخ و ساعت تعیین‌شده برای آزمون عملی به محل‌های اعلام‌شده مراجعه شود. عدم مراجعه برای آزمون عملی به‌منزله انصراف از پذیرش در این رشته خواهد بود.

لازم به توضیح است، متقاضیان برای آگاهی از شرایط شرکت در آزمون عملی تربیت بدنی می‌بایست به درگاه پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی به‌نشانی https://ssrc.ac.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام/+




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اطلاعیه سازمان سنجش درباره برگزاری مجدد آزمون عملی رشته تربیت بدنی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..