تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازی بزرگ در تئاتر شهر اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش «بازی بزرگ» عنوان یکی از تازه‌ترین آثار نمایشی مجموعه تئاتر شهر است که از روز یکشنبه سی ام مرداد به نویسندگی و کارگردانی زهره بهروزی‌نیا در تالار قشقایی میزبان تماشاگران خواهد بود.

بازیگران این تئاتر عبارتند از آتیه جاوید، فاطیما سرلک، مریم سرمدی، مریم معینی، به‌ناز نادری، هدا ناصح به عنوان بازیگر حضور دارند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: تعدادی زنان زندانی راهی جشنواره تئاتر زندانیان هستند. جایزه اجرای آنها در مقابل رئیس زندان ،گرفتن عفو مشروط است. در بین راه اتوموبیل خراب می شود و آنها تصمیم می گیرند تا رسیدن وسیله نقلیه کمکی، تئاتر خود را تمرین کنند. آنها هر کدام داستان زندگی خود را بازی می‌کنند و ...»

زهره بهروزی‌نیا از جمله هنرمندان تئاتر کشورمان است که علاوه بر نویسندگی و کارگردانی به عنوان مدرس دانشگاه و عضو هیات علمی دانشکده سینما و تئاتر مشغول به فعالیت است.

نمایش «بازی بزرگ» به نویسندگی و کارگردانی زهره بهروزی نیا از روز یکشنبه سی ام مرداد ساعت ۲۰:۱۵ با مدت زمان ۹۰ دقیقه و قیمت بلیت ۸۰ هزار تومان در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

۵۷۲۴۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازی بزرگ در تئاتر شهر اجرا می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..