تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پلمب شش شهربازی غیر استاندارد در تهران

حسن فرح‌بخش معاون ارزیابی انطباق اداره‌کل استاندارد تهران اظهار کرد: کارشناسان استاندارد پس از بازدید از تجهیزات شهربازی در بوستان‌های مسکن مهر و ندایی در اسلامشهر، ری لند و خانه روشن در شهرری، زنگ تفریح در رودهن و رنگین کمان دماوند در جاده آبعلی، نسبت به پلمب تجهیزات تفریحی فاقد مجوز بهره‌برداری مستقر در این اماکن اقدام کردند.

وی گفت: با توجه به اینکه کلیه تجهیزات تفریحی اعم از شهربازی‌ها، کابل‌راه‌ها و مراکز تفریحی آبی مشمول استاندارد اجباری‌اند، در صورت عدم اقدام مالکان و بهره‌برداران تجهیزات تفریحی پلمب‌شده، درخصوص طی مراحل استانداردسازی و اخذ مجوز بهره‌برداری معتبر، پرونده آنها برای رسیدگی قانونی به محاکم قضایی ارسال خواهد شد و این اداره‌کل هیچ گونه مسامحه‌ای در زمینه ایمنی شهروندان نخواهد نمود.

معاون ارزیابی انطباق اداره‌کل استاندارد تهران بیان کرد: در چهارماهه نخست امسال، ۱۴۵۳ فقره تاییدیه استاندارد برای تجهیزات تفریحی در سطح استان تهران صادر شده‌ است.

۲۳۳۲۳۳




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پلمب شش شهربازی غیر استاندارد در تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..