تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اصرار مدیران پرسپولیس برای سرخپوش شدن ستاره استقلالی

این در حالی است که یحیی گل محمدی پیش از این بارها تاکید کرده بود اعتقادی به مهاجم سابق استقلال ندارد چرا که سبک بازی این بازیکن چندان با نیاز تیمش همخوانی ندارد.

به این ترتیب به نظر می‌رسد پیوستن این مهاجم باتجربه به پرسپولیس منتفی خواهد بود و سرمربی سرخ‌ها در صورت نیاز به جذب مهاجم سراغ گزینه دیگری خواهد رفت.

دیاباته طی روزهای اخیر و پیش از پیوستن لوکادیا حاضر شده بود برای سرخپوش شدن تخفیف ویژه ای به سرخ‌ها بدهد و شاید انتقال ارزان قیمت او به پرسپولیس دلیل اصرار مدیران این باشگاه نسبت به جذبش بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اصرار مدیران پرسپولیس برای سرخپوش شدن ستاره استقلالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..