تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امکان ثبت و ویرایش عکس با فرمت RAW در نسخه iOS اپلیکیشن VSCO

نسخه‌ی جدیدی از اپلیکیشن VSCO برای سیستم‌عامل آی‌اواس منتشر شده است که امکان ثبت و ویرایش عکس‌ با فرمت RAW را به این اپلیکیشن اضافه می‌کند.

VSCO استارتاپی است که اپلیکیشنی با همین نام را توسعه داده و با استفاده از آن می‌توان به ساخت، ویرایش و اشتراک‌گذاری تصاویر پرداخت؛ حال پشتیبانی از فرمت RAW به نسخه‌ی جدید مخصوص آی‌او‌اس این اپلیکیشن اضافه شده است. اپل پشتیبانی از فرمت RAW را از نسخه‌ی دهم سیستم‌عامل آی‌اواس فراهم کرد و حالا اپ VSCO نیز از این مزیت بهره گرفته است.

اوایل ماه جاری شاهد اضافه شدن امکان ثبت، واردکردن و ویرایش تصاویر RAW در اپلیکیشن VSCO بودیم. اکنون همه‌ی دارندگان آیفون ۶ اس، آیفون ۶ اس پلاس، آیفون ۷، آیفون ۷ پلاس یا آیفون اس‌ای که سیستم‌عامل گوشی آن‌ها iOS 10 یا جدیدتر است، می‌توانند از قابلیت‌های جدید مخصوص فرمت RAW در  اپلیکیشن یادشده استفاده کنند.

با استفاده از فرمت مورد بحث، می‌توانید جزئیات ازدست‌رفته‌ی ناشی از هایلایت در عکس‌ها را بازیابی و توازن رنگی مورد نظر خود را به‌صورت کاملا آزاد اعمال کنید. در واقع با قابلیت‌های جدیدی اپ VSCO می‌توانید از تمامی مزیت‌های تصاویر RAW هم در آیفون و هم دوربین دی‌اس‌ال‌آر خود بهره ببرید. برای ذخیره‌ی عکس‌های RAW با فرمت DNG. به‌منظور ویرایش مجدد این نوع عکس‌ها، باید در بخش تنظیمات این اپلیکیشن، گزینه‌ی Auto-save captured photos to camera roll را در حالت فعال قرار دهید.

کاربرانی که اشتراک پریمیوم جدید VSCO دارند، امکان استفاده از الگوی ویژه‌ی Film X در تصاویر RAW خود را خواهند داشت.

تاکنون کمپانی فیس‌بوک امکان ثبت و ویرایش تصاویر RAW را در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام فراهم نکرده است. در ماه سپتامبر شرکت ادوبی پشتیبانی از فرمت RAW و پسوند DNG. را به نسخه‌ی iOS اپلیکیشن لایت‌روم (Lightroom) اضافه کرد و گوگل نیز همین ویژگی را به اپلیکیشن اسنپ‌سید (Snapseed) افزود. همچنین برخی از اپلیکیشن‌های شخص‌ ثالث دوربین در پلتفرم اندروید، امکان ثبت تصاویر RAW را ارائه می‌کنند که در این بین می‌توان به اپلیکیشن Open Camera اشاره کرد. بد نیست اشاره کنیم استارت‌آپ VSCO در سال ۲۰۱۴ با سرمایه‌ای ۴۰ میلیون دلاری فعالیت خود را آغاز کرد.

افزون بر آنچه گفته شد، امکان ثبت تصاویر با فرمت DNG. نیز به نسخه‌ی جدید iOS اپلیکیشن VSCO اضافه شده است.

نظر شما در این مورد چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امکان ثبت و ویرایش عکس با فرمت RAW در نسخه iOS اپلیکیشن VSCO»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..