تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رایزنی برای حل دو چالش مهم آموزش قرآن در خراسان‌جنوبی

نشست کاری مدیرعامل اتحادیه موسسات و تشکل‌های مردمی قرآن و عترت خراسان‌جنوبی با مدیرکل آموزش و پرورشهادی مساح، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی قرآن و عترت خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان در خصوص بحث جذب آموزگاران و مربیان قرآنی به‌عنوان آموزگار قرآن و عترت و آموزش مفاهیم قرآنی برای آموزش و پرورش صحبت‌هایی صورت گرفت.

وی افزود: ذیل این موضوع مدیرعامل اتحادیه کشوری در تهران با وزیر آموزش و پرورش نشستی داشته و طی آن مقرر شد اتحادیه مربیان قرآنی مؤسسات را به آموزش و پروش معرفی کند تا در ساختار آموزش و پرورش از این مربیان استفاده شود که این تفاهم امروز در استان نیز صورت گرفت.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی قرآن و عترت خراسان‌جنوبی بیان کرد: مطلب دیگر، بحث واگذاری زمان‌های خالی مدارس و واگذاری مکان‌های آموزشی به مؤسسات قرآنی است که طی آن تفاهم شد که مدارس در اوقات فراغت و خالی بودن، در اختیار مؤسسات قرآنی برای برگزاری کلاس‌ها قرار گیرند.

مساح با بیان اینکه مؤسسات قرآنی از نبود یا کمبود مکان برگزاری کلاس‌ها رنج می‌برند و امیدواریم با این تفاهم و موافقت، بخشی از مشکلات آنان حل شود، تصریح کرد: بدین ترتیب و پس از طی مراحل اداری امیدواریم دو معضل جامعه قرآنی و آموزش‌های قرآنی یعنی استخدام مربیان و کمبود مکان حل شود.

وی یادآور شد: در این سال‌ها آموزش‌های قرآنی با چالش‌های مهم مواجه بود که امیدواریم با رایزنی‌ها و تفاهمات این مسائل و مشکلات که بار مضاعفی بر دوش جامعه قرآنی ایجاد کرده حل شود.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رایزنی برای حل دو چالش مهم آموزش قرآن در خراسان‌جنوبی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..