تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرمانده انتظامی کردستان هتک حرمت به شهدای مدافع حرم را محکوم کرد

سردار علی آزادی فرمانده انتطامی کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی استان کردستان در پیامی هتک حرمت سران فتنه 88 به شهدای مدافع حرم را محکوم کرد. در متن پیام سردار علی آزادی، آمده است:

«وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
سلام خدا بر مجاهدانی که در راه خدا و دستورات الهی مو سپید کردند و عمرشان به شهادت ختم شد، سعادتی که نصیب هرکس نمی‌شود».

بار دیگر یکی از سران فته سال ۱۳۸۸ که به منافع ملی و اقتدار و امنیت کشورمان با حرمت‌شکنی در عاشورای همان سال خساراتی به نظام مقدس جمهوی اسلامی ایران وارد کرد و هم‌اکنون در بیانیه‌ای به شریف‌ترین فرزندان این آب و خاک یعنی شهدای مدافع حرم از جمله سردار شهید حاج حسین همدانی توهین و دل ملت شریف و عزادار حسینی ایران اسلامی را به درد آورد.

بدون شک این بیانیه کذایی حاکی از وجود بازیگران پشت ‌صحنه‌ای است که می‌خواهند چهره خادمان حافظ امنیت و متعهد انقلاب را مخدوش کنند.

ما سربازان امام خامنه‌ای (مدظله العالی) همواره در راستای دفاع از امنیت و آرمان های جمهوری اسلامی ایران صیانت و پاسداری کرده و در مقابل هر توطئه‌ای با هوشیاری اقدام می‌کنیم و ملت ایران اسلامی همواره قدردان فرزندان برومند خویش در کارزارهای مختلف به ویژه امنیت بوده و هستند.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرمانده انتظامی کردستان هتک حرمت به شهدای مدافع حرم را محکوم کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..