تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فروشنده اشیای عتیقه تقلبی شهر نیم ور در دام پلیس

رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان محلات از دستگیری فروشنده مجسمه‌های تقلبی به جای اجناس عتیقه خبر داد.

فروشنده اشیای عتیقه تقلبی شهر نیم ور در دام پلیسبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز اراک؛ مهدی لعل بار  گفت: روز گذشته شخصی در هنگام خرید و فروش مجسمه‌های تاریخی جعلی با همکاری عوامل کلانتری 13 شهر نیم‌ور دستگیر شد.

رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان محلات با بیان اینکه با ارسال اشیاء عتیقه کشف‌شده به اداره کل‌میراث‌فرهنگی استان و کارشناسی انجام‌شده مشخص شد که مجسمه تقلبی است افزود: متهم در تحقیقات به جرم ارتکابی اقرار و اعلام کرد که قصد فروش اشیا عتیقه را داشته است.

لعل‌بار ضمن تشکر از درایت و همکاری بسیار خوب کلانتری شهر نیم ور در مبارزه با قاچاقچیان میراث فرهنگی گفت: پرونده این متهم تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شده است.

رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان محلات با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت‌های غیرمجاز افراد سودجو و سوداگران میراث‌فرهنگی، مراتب را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن 33258041 اطلاع‌رسانی کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فروشنده اشیای عتیقه تقلبی شهر نیم ور در دام پلیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..