تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبریک خاص امین زندگانی به تولد الیکا عبدالرزاقی همسرش + عکس

الیکا عبدالرزاقی متولد 18 مرداد 1358 در رامسر است . الیکا عبدالرزاقی بازیگر سینما و تلویزیون است. الیکا عبدالرزاقی فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات نمایشی می باشد که از تئاتر شروع کرد سپس الیکا عبدالرزاقی در تلویزیون با سریال «باغ مظفر» به شهرت رسید و حالا الیکا عبدالرزاقی همسر بازیگر هم دارد.

الیکا عبدالرزاقی بازیگر نقش سیمین در سریال برف بی صدا می بارد در مرداد ماه سال ۵۸ در رامسر متولد شده و همسر امین زندگانی بازیگر معروف می باشد.

امین زندگانی با انتشار تصویری زیر از همسرش نوشت :تولدت مبارک رفیق سالیان دور درخشش و شادی و سلامتیت آرزوی همیشگی من برای توست

الیکا عبدالرزاقی

علی بابا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبریک خاص امین زندگانی به تولد الیکا عبدالرزاقی همسرش + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..