تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قتل دختر جوان تهرانی مقابل چشمان پدر مبتلا به آلزایمر / قاتل دستگیر شد

به گزارش رکنا ، اوایل مرداد امسال با قتل دختر جوانی در شمال تهران تحقیقات برای دستگیری قاتل او آغاز شد و این دختر با پدرش که مبتلا به آلزایمر بود زندگی می‌کرد.

 بعد از خفه‌ کردن این دختر با روسری، طلاهای او همراه دستگاه اکسیژن‌ساز پدرش سرقت شده بود. به‌دلیل آلزایمر پیرمرد، قاتل سراغ او نرفته بود.

با تحقیقات مقدماتی مشخص شد مردی برای استحمام پیرمرد و نظافت خانه به آنجا می‌آمده و روز حادثه اهالی ساختمان ورود او به خانه را دیده بودند.

این مرد تحت تعقیب قرار گرفت و بعد از ۲۰ روز فرار دستگیر و در بازرسی انباری خانه‌اش، لوازم سرقتی از خانه مقتول هم کشف شد.

متهم به قتل امروز با انتقال به دادسرای جنایی در تحقیقات گفت: سال‌هاست با کارهای خدماتی در خانه‌ها و نگهداری از سالمندان هزینه زندگی‌ام را تامین می‌کنم. از یک سال قبل به خانه مقتول آمده و پدرش را حمام می‌بردم.

در جریان رفت‌وآمدم به آن خانه متوجه وسایل قیمتی و طلاهای مقتول شدم. روز حادثه، مقتول در اتاق‌نشیمن بود که روسری‌اش را دور گردنش انداخته و خفه‌اش کردم. بعد هم با سرقت وسایل قیمتی گریختم.

منبع : جام جم

علی بابا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قتل دختر جوان تهرانی مقابل چشمان پدر مبتلا به آلزایمر / قاتل دستگیر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..