تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Orbia: Tap and Relax 1.093 – آرکید-رکوردزنی “اوربیا” اندروید + مود

Orbia: Tap and Relax v1.093 + Mod – بازی سرگرم کننده و آرکید اوربیا اندروید
نسخه اصلی + نسخه مود (کریستال بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Orbia: Tap and Relax نام یک بازی زیبا و سرگرم کننده در سبک آرکید از استودیوی اوکراینی JOX Development LLC برای دستگاه های اندروید است. این بازی زیبا با بیش از 1 میلیون دانلود در گوگل پلی در زمانی کوتاه توانسته به یکی از بازی های محبوب این روزها تبدیل شود. بازی Orbia یک بازی چالش برانگیز و رکوردزنی است که طی آن بازیکن می بایست در مراحل مختلف، شخصیت اصلی بازی که اوربیا نام دارد را هدایت کرده و از بین موانع عبور دهد. عبور دادن اوربیا از بین این موانع کار ساده ای نیست و چالشی بزرگ به حساب می آید. در این بازی شما باید در زمان مناسب و دقیق، روی مسیر حرکت اوربیا ضربه بزنید تا از بین موانع فعلی عبور کرده و به نقطه بعدی برسد. چند صدم ثانیه دیرتر یا زودتر کافیست تا شما به راحتی ببازید! همین مسئله بازی Orbia: Tap and Relax را به یک بازی سرگرم کننده و در عین حال دشوار و چالش برانگیز تبدیل کرده است. طی فرآیند بازی، شما باید شخصیت اوربیا را با عبور از موانعی که از دشمنان این شخصیت تشکیل شده اند به مراحل بعدی برسانید. این موانع با موجوداتی شکل گرفته می شوند که هر لحظه در حال چرخیدن و مسدود سازی راه های عبوری شما هستند. فقط با ضربه زدن در زمان مناسب می توانید از محفظه های بین آنها عبور کنید. سبک گیم پلی بازی بسیار ساده، مفهومی و اعتیادآور است! گیم پلی روان و بدون پیچیدگی موجود در بازی Orbia: Tap and Relax یکی از برترین ویژگی های آن است. همانطور که از نام بازی پیداست، تلاش سازندگان در ساخت یک بازی چالش برانگیز و در عین حال آرامش بخش بوده است.

Orbia Tap and Relax

گرافیک و طراحی های فانتزی و مینیمالیستی یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد Orbia: Tap and Relax است. برای بخش بصری بازی، از طراحی های رنگارنگ و پس زمینه های بسیار زیبا استفاده شده است. افکت های تصویری تعبیه شده در این بازی نیز به فانتزی تر کردن آن کمک می کند. این عناصر گرافیکی باعث می شوند تا به محض اجرای بازی حس کنید که در یک دنیای انتزاعی قرار دارید. اما بخش دیگری که این بازی را بسیار جذاب و متفاوت کرده است صداگذاری های بی نظیر آن است. کاربران و منتقدان زیادی صداها و به خصوص آهنگ های پس زمینه این بازی را یکی از المان های اصلی برتری این بازی می دانند. برای بازی Orbia از موسیقی های بی کلام آرامش بخش کم نظیری بهره گرفته شده است. در مجموع باید گفت عناصر بصری و شنیداری این بازی در کنار گیم پلی آن تقریباً بی نقص هستند. در این بازی صدها آیتم مختلف از جمله اسکین (طرح) زیبا و گوناگون برای شخصیت اصلی بازی وجود دارد که می توانید در مراحل بازی آنها را به دست بیاورید. بازی Orbia: Tap and Relax با داشتن نزدیک به 500 مرحله مختلف با ویژگی های متفاوت، یک بازی مناسب برای گذراندن اوقات فراغت است. همچنین به خاطر چالش برانگیز بودن آن، شما نه تنها سرگرم می شوید، بلکه قدرت تمرکز و توانایی های خود را نیز در این بازی زیبا محک خواهید زد. بازی زیبای Orbia: Tap and Relax با کسب امتیاز عالی 4.5 از 5.0 در گوگل پلی، به یکی از محبوب ترین بازی های آرکید فعلی تبدیل شده است. همچنین باید گفت که این بازی جایزه Google Play Awards را در بخش بهترین بازی تفننی سال 2018 (Most Casual 2018) دریافت کرد. در آخر بهتر است این موضوع نیز ذکر شود که بازی Orbia رایگان و قابل اجرا به صورت آفلاین می باشد.

توجه : در نسخه مود، در اجرای بار دوم کریستال نامحدود می شود .

تغییرات نسخه 1.093 تغییراتی در دسترس نیست!

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Orbia: Tap and Relax 1.093 – آرکید-رکوردزنی “اوربیا” اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..