تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سید احمد مصطفوی در منزل پدر شهید در زرند برگزارگردید

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان :در این مراسم ابوالفضل ایزدی راوی دفاع مقدس با تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام گفت: گرامی میداریم یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خصوص آن سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی عزیز و گرامی میداریم یاد و خاطره همه مدافعان حرم و مدافعان سلامت که از همه هستی خود گذشتند تا ما امروز امنیت و آسایش داشته باشیم .

وی افزود شهدا رفتند اما چند چیز را برای ما به یادگار گذاشتند و اگر در وصیت نامه شهدا نگاه کنید ۹۰% از وصیت نامه شهدا به مسئله ولایت و پشتیبانی از ولایت فقیه اشاره شده است ولایت فقیه و پشتیبان ولایت بودن تنها به شعار نیست بلکه بایستی عمل کنیم و نباید لق لقه زبان ما باشد.

 وی افزود اگر تاریخ دفاع هشت ساله را نگاه کنید چند چیز باعث شد که دشمن نتواند به هدف برسد اول توکل بر خدا و ائمه معصومین علیهم السلام، یکپارچگی مردم و سوم ولایت فقیه که در دفاع مقدس امام دستوری را صادر می‌کرد همه رزمندگان ، حرکت میکردند و می گفتند فرمان، فرمان ولی فقیه می باشد و امروز همان بحث ولایت فقیه و پشتیبانی از ولایت فقیه است که دشمن نتوانسته در طول ۴۴ سال که از نظام انقلاب اسلامی می گذارد به اهداف خود برسد .

روای دفاع مقدس در ادامه یادآور شد دشمن امروز هدفی را که دنبال می‌کند این است که جوان و نوجوان ما شهدا را نشناسند که ما وظیفه داریم که شهدا را به جوان و نوجوان بشناسانیم کسانی که از همه هستی خود گذشتند رتبه های برتر کنکور را داشتند و همه امکانات در اختیار ایشان بود اما در دفاع از نظام و این سرزمین همه چیز خدا گذاشتند از همه هستی خود پدر مادر زن فرزند گذشتند و به جبهه ها شتافتند و نگذاشتند فرمان ولی فقیه زمین بماند مهمترین چیزی که در داشتند و آنجا  در طبق اخلاص نهادند انقلاب نظام و ولایت زنده بماند در ادامه این مراسم پدر شهید مادر شهید برادر شهید به ذکر خاطراتی از شهید والامقام پرداختند .

در پایان مراسم یکی از مداحان اهل بیت  (علیه السلام ) به مدیحه سرایی و مداحی پرداخت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سید احمد مصطفوی در منزل پدر شهید در زرند برگزارگردید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..