تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار شهردار باقرشهر با خانواده های معظم سه شهید مدافع حرم

شهردار باقرشهر به همراه بخشدار کهریزک و معاون مدیرکل و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری با ۳ خانواده شهید مدافع حرم به منظور تجلیل از مقام والای شهدا و تکریم خانواده ایشان دیدار و گفتگو کردند.

شورای عالی انقلاب فرهنگی سالروز شهادت شهید محسن حججی را به پاس رشادت‌ها و فداکاری‌های مدافعان حرم در دفاع از حرم آل الله و حمایت از مردم جنگ زده کشورهای عراق و سوریه را روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم نام‌گذاری نموده است

  به همین‌ مناسبت محسن قضاتلو شهردار باقرشهر به همراه امین بابایی بخشدار کهریزک و حسین نصراله معاون مدیرکل و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری با ۳ خانواده شهید مدافع حرم به منظور تجلیل از مقام والای شهدا و تکریم خانواده ایشان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدارها ضمن پاسداشت رشادتها و فداکاریهای مدافعان حرم در دفاع از حرم آل الله ، از صبر و بردباری خانواده های شهید سید محمد فلاح حسینی که در ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ در منطقه تدمر ؛ شهید سید علی حسینی که در ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ در منطقه تدمر و شهید ذبیح اله حسینی که در ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ در منطقه حما در کشور سوریه به درجه رفیع شهادت نائل شده بودند با اهدای لوح سپاس قدردانی کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار شهردار باقرشهر با خانواده های معظم سه شهید مدافع حرم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..