تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توقف فاینورد در حضور ۵ دقیقه‌ای جهانبخش

آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه رقابت‌های هفته دوم لیگ اردیویسه هلند، تیم فوتبال فاینورد که علیرضا جهانبخش را در اختیار دارد، از ساعت ۲۳:۳۰ شنبه شب در ورزشگاه د کویپ مقابل تیم هیرنفین قرار گرفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

علیرضا جهانبخش که در دیدار هفته اول لیگ اردیویسه مقابل ویتسه نیمکت‌نشین بود و به‌عنوان یار جانشین به میدان رفت، در مسابقه امشب برابر هیرنفین نیز جزو نفرات ذخیره حضور داشت.

ستاره ایرانی فاینورد که سه روز قبل در مسابقه تدارکاتی تیمش مقابل دوردرخت دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد، با وجود درخشش در این بازی دوستانه امشب روی نیمکت دیده شد.

جهانبخش که بازی را از روی نیمکت آغاز کرد، در دقیقه ۸۵ وارد مسابقه شد ولی نتوانست کاری برای فاینورد انجام دهد.

فاینورد با این تساوی ۴ امتیازی شد و در رده سوم قرار گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توقف فاینورد در حضور ۵ دقیقه‌ای جهانبخش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..