تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار آتش سوزی ها در انگلیس به بالاترین میزان رسید

افزایش بی سابقه دمای هوا و موارد آتش سوزی، سبب شده اداره هواشناسی انگلیس بالاترین سطح هشدار آتش سوزی را در این کشور صادر کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما، افزایش بی سابقه دمای هوا و موارد آتش سوزی به ویژه در پارک‌ها، مزارع و علفزار‌ها سبب شده اداره هواشناسی انگلیس بالاترین سطح هشدار آتش سوزی را در این کشور صادر کند.

در پی آتش سوزی‌های گسترده در مناطق مخلتف انگلیس که به گفته مقامات آتش نشانی این کشور به طور بی سابقه‌ای افزایش یافته است از عموم مردم خواسته شد حد اکثر احتیاط و موارد ایمنی را برای پیشگیری از آتش سوزی‌ها رعایت واز برافروختن هرگونه آتش در پارک‌ها شهری و جنگلی پرهیز کنند. فروش کباب پز‌های زغالی در فروشگاه‌ها ممنوع شده است.
ماموران آتش نشانی منشاء برخی از آتش سوزی‌ها را در پارکها، اجاق‌های کباب پز یک بار مصرف اعلام کردند.
مقامات آتش نشانی می‌گویند در ۱۰ روز نخست ماه جاری موارد آتش سوزی نسبت به مدت مشابه سال پیش پانصد درصد افزایش یافته است و به بیش از دویست مورد رسیده است.
مقامات آتش نشانی همچنین با تاکید بر اینکه گرمای بی سابقه هوا موجب خشک شدن بوته‌ها و علف‌ها شده و آن‌ها را مستعد اتش گرفتن کرده است گفتند در بسیاری از مناطق دامنه آتش از مزارع و علفزار‌ها به سرعت به خانه‌های اطراف سرایت کرده است و تاکنون ده‌ها خانه و خودرو در آتش سوخت و علاوه بر آوارگی، خسارات زیادی به مالکان آن وارد کرده است.
در پی آتش سوزی‌های گسترده در مناطق گرمتر شرکت‌های بیمه، نرخ خدمات بیمه‌ای را در این مناطق افزایش داده اند.
آتش سوزی در برخی سواحل انگلیس موجب حضور پلیس برای تخلیه آن شده است و افرادی که برای خنک شدن در این هوای گرم خود را به ساحل رسانده بودند مجبور به ترک آنجا شدند.
به گفته کارشناسان محیط زیست، آتش سوزی در برخی پارک‌های حفاظت شده زندگی جانوران را به مخاطره انداخته است.
سازمان حفاظت محیط زیست انگلیس می‌گوید خطر اتش سوزی در منطقه حفاظت شده استودلند هیت که زیست گاه هر شش گونه خزنده بومی انگلیس از جمله مارمولک شنی نادر و در خطر انقراض و همچنین نوعی مار کمیاب است تهدید می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار آتش سوزی ها در انگلیس به بالاترین میزان رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..