تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیمکت نشینی جوان ملی پوش پرسپولیس

به هرحال این یک واقعیت است که یحیی گل محمدی نشان داده در پرسپولیس علاقه ای به کار کردن با بازیکنان جوان ندارد. او اگرچه در تیم های دیگر مثل پدیده و ذوب آهن جوانان زیادی را به فوتبال ایران معرفی کرد اما در پرسپولیس از بازی دادن به بازیکنان جوان خودداری کرده و بسیاری از نفرات جوان تیمش را نیز یا به صورت قرضی در اختیار تیم های دیگر قرار داده و یا با آن ها قطع همکاری کرده است.

محمد مهدی احمدی یکی از نفرات جوان و ملی پوش پرسپولیس است که در نقل و انتقالات تابستانی به پرسپولیس ملحق شد. بازیکنی که در تیم امید ایران بازی های خوبی انجام داد و جذب او از سوی یحیی حداقل این نوید را می داد که سرمربی سرخ ها قرار است با تغییر رویه دادن، عرصه را برای میدان دادن به جوان ها باز کند. اما درنهایت مشخص شد احمدی قرار است امروز روی نیمکت نشسته تا شاهد بازی علی نعتی در پست غیر تخصصی دفاع چپ باشد.

اگرچه نمی توان در همین ابتدای لیگ پیش داوری کرد و بی تردید در هفته های بعدی گل محمدی از این بازیکن جوان نیز بهره خواهد برد اما میدان دادن به علی نعمتی در پست غیر نخصصی دفاع چپ و نیمکت نشین کردن احمدی نشان می دهد این ملی پوش جوان گزینه اول یحیی نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیمکت نشینی جوان ملی پوش پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..