تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مادر سردار شهید کریم عارفی زینب گونه در راه آرمان‌های انقلاب ثابت‌قدم ماند

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذر شرقی، در متن پیام سردار اصغر عباسقای زاده آمده است؛

با شنیدن خبر درگذشت یکی از اسوه‌های صلابت، ایثار و اسقامت الحاجیه خانم منصوره ایروانچی مادر سردار شهید کریم عارفی متاثر شدم.

الحاجیه خانم منصوره ایروانچی با تربیت عاشورایی خود سردار شجاع وسرافرازی همچون کریم عارفی را به جبهه‌های عشق و جهاد هدیه کرد و پس از شهادت سردار عاشورایی اش با صبر زینب گونه در راه آرمان‌های والای انقلاب و نظام اسلامی ثابت‌قدم ماند.

اینجانب با ادای احترام به مقام صبر و ایمان این مادر والامقام، فقدان آن مرحومه را به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، خانواده محترم این شهید بزرگوار و همه بازماندگان تسلیت عرض می‌کنم و برای روح آن عزیز سفرکرده، رحمت واسعه الهی و حشر با ائمه معصومین (علیه السلام) از درگاه خداوند متعال مسألت می‌کنم.

آیین تشییع و تدفین الحاجیه منصوره ایروانچی وز یکشنبه ساعت ۱۶ در آذرشهر برگزار می‌شود.

همچنین مجلس بزرگداشت و ترحیم مادر شهید عارفی نیز همان روز از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در مسجد امام رضا(ع) محله «حسنلو» آذرشهر برگزار خواهد شد.

سردار شهید «کریم عارفی» از یاران سردار پرآوازه لشکر عاشورا شهید مهدی باکری بود و در دوران دفاع مقدس جانشینی فرمانده گردان مهندسی رزمی لشکر ۲۷ محمدرسول الله(ص) و فرمانده گردان مهندسی رزمی لشکر ۳۱ عاشورا را برعهده داشت.
او  پس از بار‌ها مجروحیت، سرانجام در ۲۵ دی سال ۱۳۶۵ در جریان عملیات کربلای ۵ در شلمچه به مقام رفیع شهادت نائل آمد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مادر سردار شهید کریم عارفی زینب گونه در راه آرمان‌های انقلاب ثابت‌قدم ماند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..